Archives

audi q3 s-line

Audi Q3 S-line – Praktikus, sportos és fiatalos.

Vannak tipikus családi autók, amik arra szolgálnak, hogy a gyerekekkel és sok csomaggal utazva is kényelmesen elférjünk. Ezek az amerikai filmekből ismert tolóajtós, hétszemélyes járgányok. Egy ilyen négykerekű /Audi Q3 S-line/ valóban nagyon kényelmes és biztonságos arra, hogy a benne ülők átszeljék akár az országhatárokat is. DE! Az ilyen modellek, mint vezetési élmény nem nyújtanak túl sokat. Nincs kemény futómű, féktelen lóerő, csikorgó gumi.

Akik nagy helyet és teret igényelnek az utakon az izgalmat megőrizve, azoknak az Audi SUVjait ajánljuk. Ezek szintén rendelkeznek az előbb felsorolt pozitív tulajdonságokkal, mégis sportosak és vagányak. Az Audi Q sorozatának modelljei ma már rengeteg formában és méretben elérhetőek, így tényleg mindenki kedvére válogathat, ám talán méretet és funkciót tekintve a Q3-as modell a legjobb. Elég tágas ahhoz, hogy tényleg kényelmesen egy nagy beltérben érezzük magunkat, viszont még a belváros szűk utcái és parkolóhelyei sem okoznak fejtörést a méreteivel.

Ez a gyönyörű fehér Audi Q3 S-line egy 2019-es modell, vagyis a legújabb design. Fényezéskorrekcióra és két réteg kerámiára érkezett hozzánk, hogy a gyári állapotot megtartva, sőt feljavítva élvezhesse a tulaj a kellemes utakat.

Gyönyörű szép Audikat itt is megtudják nézni!

Audi Q3 S-line – Minden az ő terepe

Ha szeretsz nagyokat kirándulni, és néha-néha az igazán szép kilátásért letérsz az aszfaltozott útról is, akkor hű társadat az Audi Q3-as modelljében találod meg, ezt garantáljuk. Nagy testvéreihez hasonlóan (Q5,Q7,Q8) ez a SUV is igazán luxus belső térrel rendelkezik, viszont méreteit tekintve – bár a személyautókhoz képest még mindig magasabban ülünk – hosszra és szélességre is jóval szolidabb centiket öltött. Ez azt jelenti, hogy rendelkezik minden terepre alkalmas tulajdonsággal, mégsem kell aggódni, hogy a szűkebb ösvényeken a faágak összekarcolják az autót vagy, hogy hogyan találunk magunknak elég nagy helyet tömött parkolóban.

A modell további előnye, hogy a legnagyobb SUV-okkal szemben kialakításának hála sokkal biztosabban fekszik fel az útra. Nagyon stabil a kanyarokban és a feszes futómű ellenére az útburkolati hibákat szinte alig érezni az utastérben – mondjuk a 18-as abroncsoknak hála – ami nem is meglepő.

A prémium minőségű kistesóra mi is nagyon vigyáztunk: a szokásos fényezéskorrekció után két réteg kerámiabevonattal járultunk hozzá további útjaihoz.

 

audi s6 2020

Audi S6 2020 – Báránybőrbe bújtatott farkas

Ültél már úgy autóban, hogy szinte remegve indítottad be a motort? Amikor az izgatottság mellett egy hajszálnyi félelem is volt benned?

Ennek a vadonat új Audi S6 -nak a  legnagyobb varázsa abban rejlik, hogy nem tudja az ember mire számítson tőle. Külső vonalvezetése magasztos, tekintélyt parancsoló, mely érzést  a belső design csak megerősít. Ez az autó követeli magának a tiszteletet, szinte már-már engedélyt kell kérned, hogy beleülhess vagy vezethesd.

Amikor pedig a volán mögé jutsz, nagyon vigyázz, mert amint beindítod, felfoghatatlan élményben lesz részed. Már az megrészegítő, ahogyan a műszerek életre kelnek, nem is beszélve arról, amikor lábadat óvatosan a gázpedálra csúsztatod. A közel 400 LE-s autó gyorsulása mind a sofőr, mind az utasok arcára mosolyt csal.

Veszélyes, mert az első utazási élmény után teljesen beleszeretsz, szinte függőjévé válsz. Azonnal birtokolni akarod, mert jár neked ez az Audi S6. Hogy honnan ismerem ennyire jól ezt az érzést?! Volt szerencsénk az autóval dolgozni, ő is a fényezéskorrekció után két réteg kerámia bevonatra volt vendégünk, és mondanunk sem kell, mély ámulatba ejtett mindnyájunkat a fenevad.

Itt látható egy ördögi páros. Audi S8

 

3000 km-ről, Izlandról – Mazda CX-3 AWD

Van északon egy szigetország, nem, nem az Egyesült Királyság, annál is északabbra, ahol már-már sarkvidéki szelek fújnak. Az időjárás itt nem kímél se embert, se állatot, se autófényezést. Kézi autómosó nagyon kevés helyen van csupán, ha mégis fejvesztve keresnénk egyet, Reykjavíkban biztosan találunk. A lényeg csupán annyi, hogy a hozzánk érkező Mazda CX3-as csak egy kétéves, 30 ezer kilómétert futott járgány, mégis az izlandi körülmények olyannyira igénybe vették a lakkrétegét, hogy nekünk 3 napba tellet, mire a megszokott és elvárt végeredményt ki tudtuk hozni a felületből. Zárásképpen pedig az elmaradhatatlan kerámia bevonattal óvtuk az egész karosszériát és a felniket is. Mivel az autó már nem tér vissza Izlandra, így munkánknak hála újjá született és most már mindig így fog ragyo

gni.

Audi A6 3.0 TDI Quattro

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert hosszútávra tervez az autóval. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Az autó felületén látni lehetett, hogy inkább a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta előző gazdája, mint a kézi mosók adta lehetőséget. Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy előttünk már próbálkoztak az autó szépségét megőrizni egy polírozással és gondolom egy kerámiabevonat applikálásával, de ez sajnos nem sikerült, mint a képeken is látható. Bele is csiszoltak az autó felületébe, a csiszoló nyomok és a kavargó hologramok nekünk is feladták a leckét. Ahhoz, hogy a tökéletesnél is szebb felületet tudjunk elérni, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Első lépésként egy „durva” pasztát viszünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolja a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy az autónak még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Most, hogy a felület már tökéletesen sima és karcmentes nem állunk meg. A fény gyönyörűen tükröződik, következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autó felületére a Kamikaze Collection Emrei kerámia bevonatait, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll ezeknek az anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Majd az összes üvegre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 80 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Audi A6 Allroad Quattro – A győztes típus!

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection ENREI kerámiáját, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

Audi Q8 50 TDI S-Line – A vezetés sportos élménye

A kedves tulajdonos több munkánkat is látta és arra az elhatározásra jutott, hogy az új autóját kerámia felületvédelemmel szeretné ellátni, így biztosítva még hosszabb és tartósabb védelmet az autójának az időjárás viszontagságai ellen. Ezért a Kamikaze Collection Enrei bevonatát vittük fel a felületre, ami egy rendkívül sima és fényes felületet eredményez. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes felületet elérjük fényezéskorrekciót csináltunk. Tesztelések során került kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Új Audi A4 – technológia és az esztétikum tökéletes összhangja

A kedves tulajdonos több munkánkat is látta és arra az elhatározásra jutott, hogy az új autóját kerámia felületvédelemmel szeretné ellátni, így biztosítva még hosszabb és tartósabb védelmet az autójának az időjárás viszontagságai ellen. Ezért a KAMIKAZECOLLECTION bevonatát vittük fel a felületre, ami egy rendkívül sima és fényes felületet eredményez. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes felületet elérjük fényezéskorrekciót csináltunk a japán KAMIKAZECOLLECTION pasztáival! Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében! A KamikazeCollection Ism kerámia bevonat nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll a vegyi anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez.

Audi A6 BiTurbo – Két réteg kerámiával kezelve.

Így készült:

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert hosszútávra tervez az autóval. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Az autó felületén látni lehetett, hogy inkább a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta előző gazdája, mint a kézi mosók adta lehetőséget. Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy előttünk már próbálkoztak az autó szépségét megőrizni egy polírozással és gondolom waxolással, de ez sajnos nem sikerült, mint a képeken is látható. Bele is csiszoltak az autó felületébe, a csiszoló nyomok és a kavargó hologramok nekünk is feladták a leckét. Ahhoz, hogy a tökéletesnél is szebb felületet tudjunk elérni, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Első lépésként egy „durva” pasztát viszünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolja a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy az autónak még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Most, hogy a felület már tökéletesen sima és karcmentes nem állunk meg. A fény gyönyörűen tükröződik, következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autó felületére a Kamikaze Collection Zipang kerámia bevonatait, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll ezeknek az anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Majd az összes üvegre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 80 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Audi A6 BiTurbo – kerámiakezelése

A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, amit nemrég vásárolt szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Csak tudni kell, hogy hogy kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el ez a magas minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen a nagyon karcos és kissé kifakult autón! Ahhoz, hogy ezt elérjük sok előkészítésre volt szükség a felületen, az autó bizonyos részeit sajnos be kellett csiszolni a mély karcok miatt, majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk, mert csak ez a technológia tudja, a csiszolópapír által hagyott nyomokat eltüntetni. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna, a kerámia bevonatot. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végezetül felvittük az autó felületére a KamikazeCollection Miyabi IsmPro kerámia bevonatot, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem.és ellenáll a vegyi anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

  • 1
  • 2