bmw m2 Competition

BMW M2 Competition – Több mint sportautó

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfélnek már dolgoztunk egy másik autóján, így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor vasúton szállították az új autót.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt!

BMW M2 Competition M Performance – Izgalmas. Sportos. Lázadó.

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfélnek már dolgoztunk egy másik autóján, így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor vasúton szállították az új autót.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt! 🙂