Pár szó az autóról:
2017 áprilisban hallani lehetett olyan pletykákat, mely szerint a Ferrari a 488 GTB egy brutálisan erős változatán dolgozik, mely akár 700 lóerő feletti teljesítményre is képes lehet.
A Ferrari a 488 Pista a 458 Speciale utódja, és ha közelebbről megnézi az ember, valóban feltűnő a hasonlóság. A 488 GTB végül is a 458 Italia továbbfejlesztett változata, úgyhogy van benne valami. A különbséget a teljesítményhez kötődő alkatrészek erőteljesebb megjelenése jelenti.
A 488 Pista ugyanis erősebb, mint a 458 Speciale – méghozzá nem is kicsit. Az 597 lóerő és az 540 Nm nyomaték sem gyenge, különösen egy nagyon gyors, pillekönnyű szuperautó esetében, ám a 488 Pista 720 lóerőt és 770 Nm nyomatékot tud felmutatni. Talán mondani sem kell, hogy a Pista motorja a legerősebb V8-as, melyet a Ferrari valaha épített.
A munkáról:
A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, amit nemrég vásárolt szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Csak tudni kell, hogy hogy kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el ez a magas minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen az autón. Több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna, a kerámia bevonatot. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot két rétegben így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Ez a kerámia bevonat nem bomlik le és nem távolítható el, és ellenáll a vegyi anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!
Leave a Reply