Az autókozmetika nem csak nevében, de technológiájában is nagyon hasonlít az emberi arcápolási kezelésekhez. Ha a gépjármű felületén kisebb sérülések, karcok keletkeznek, akárcsak a bőrhibák esetén, arra törekszünk, hogy az alsóbb rétegek megóvásával, de eltüntessük nem kívánt részeket.
Ahogyan az emberekkel foglalkozó kozmetikus sem eshet arcbőrünknek mindennel egyszerre, – mert az egészséges bőrben a sok vegyi anyag nagyobb kárt tenne, mint amennyire élvezhetnénk azok pattanások elleni hatását – úgy nekünk is pontosan át kell gondolnunk a felület felmérése után, hogy mely termékek kombinációjával tudjuk a legszebb eredményt elérni a lakkréteg megóvása mellett.
Bár a kerámiabevonat nem fedi el a hibákat, mégis ezt tekintenénk a smink megfelelőjének a hasonlatunkban. A kerámia védi a felületet a kisebb sérülések ellen, míg ez a dekorkozmetikumokról – tudtommal – nem igen mondható el. Az viszont mindkettőben közös, hogy kiváló finish-t csak akkor kaphatunk, ha az alatta lévő felület hibátlan, hiszen csak így tudja hosszú ideig megőrizni tartósságát és szépségét.
Bár ez a gyönyörű SQ7-es modell vadonatúj, 2020-as design, az ókori Görögországban valószínűleg a Taigetoszról taszították volna a mélybe az állapota miatt. 1 hónapos kora ellenére korántsem bababőrrel érkezett hozzánk az autó, szomorúan vettük tudomásul, hogy a szakszerűtlen mosási technológia olyan karcokat ejtett a felületén, mintha egy 5 éves jármű lenne. Nagyon óvatosak voltunk mindvégig, hogy csakis javítsuk és tökéletessé tegyük a felületet, mert mi is rengeteget árthattunk volna a nem megfelelő technikával. Egy ilyen autó pedig a legjobbat érdemli, így a fényezéskorrekció után két réteg kerámiabevonattal óvtuk meg munkánk gyümölcsét.
Leave a Reply