Kamikaze Collection Enrei Coat

Kalandra fel! – Opel Grandland X

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfél tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre. Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére

Toyota CHR Selection

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó érkezett hozzánk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfél tisztában volt ezzel így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére.

Audi A6 3.0 TDI Quattro

1024 576 hozso

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert hosszútávra tervez az autóval. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Az autó felületén látni lehetett, hogy inkább a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta előző gazdája, mint a kézi mosók adta lehetőséget. Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy előttünk már próbálkoztak az autó szépségét megőrizni egy polírozással és gondolom egy kerámiabevonat applikálásával, de ez sajnos nem sikerült, mint a képeken is látható. Bele is csiszoltak az autó felületébe, a csiszoló nyomok és a kavargó hologramok nekünk is feladták a leckét. Ahhoz, hogy a tökéletesnél is szebb felületet tudjunk elérni, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Első lépésként egy „durva” pasztát viszünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolja a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy az autónak még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Most, hogy a felület már tökéletesen sima és karcmentes nem állunk meg. A fény gyönyörűen tükröződik, következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autó felületére a Kamikaze Collection Emrei kerámia bevonatait, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll ezeknek az anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Majd az összes üvegre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 80 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Audi A6 Allroad Quattro – A győztes típus!

1024 576 hozso

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection ENREI kerámiáját, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

Audi Q8 50 TDI S-Line – A vezetés sportos élménye

1024 576 hozso

A kedves tulajdonos több munkánkat is látta és arra az elhatározásra jutott, hogy az új autóját kerámia felületvédelemmel szeretné ellátni, így biztosítva még hosszabb és tartósabb védelmet az autójának az időjárás viszontagságai ellen. Ezért a Kamikaze Collection Enrei bevonatát vittük fel a felületre, ami egy rendkívül sima és fényes felületet eredményez. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes felületet elérjük fényezéskorrekciót csináltunk. Tesztelések során került kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

BMW 750Li Individual xDrive – A vezető luxus.

1024 576 hozso

Ennek az autónak a színét úgy hívják hogy AZURIT fekete metál.
Ez a vonzó fényezés csak közvetlenül a ráeső fényben fedi fel a maguk teljességében az erényeit. Az ásványi rézlazúrhoz hasonlóan a felület a feketétől a türkiz csillogású sötétkékig terjedő árnyalatban ragyog.

Az autó viszonylag fiatal. A tulajdonos szerette volna a saját igényeihez mérten a külsejét hosszútávon tartós védelemmel ellátni! Az autó kozmetikáját az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással folytattuk, amivel kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ezután fényezéskorrekciót csináltunk több lépcsőben – mert hiába fiatal az autó és nagyon vigyáztak rá óhatatlanul kisebb karcok, hologramok kerültek az autó felületére – és csak ez a technológia adja vissza a tökéletes felületet. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a Kamikaze Collection Enrei Coat prémium kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autóra a kerámia bevonatot

 

LEXUS LC 500 V8 LIMITED EDITION – ÉPP OLYAN EGYÉNI, MINT ÖN

1024 576 hozso

Tudtátok, hogy az új szín neve Kasmírkék – ám ez nem csupán egy új árnyalat a fényezések hosszú sorában. A Lexus szakembereinek fáradhatatlan kutatása kellett ahhoz, hogy a fejlett technológia segítségével olyan kék szín szülessen, ami minden eddiginél mélyebb, csillogóbb és “kékebb”.
A ragyogó árnyalat most jelenik meg az LC új, különleges kivitelén, az LC Limited Edition modellváltozaton. Ezek a szigorúan korlátozott darabszámban gyártott autók azok számára készülnek majd, akik ugyanúgy rajonganak a fejlett technológiákért, mint a Takumi mesterek munkájának páratlan kifinomultságáért.
A Kasmírkék szín a vállalat amerikai és japán Technológiai Központjai, valamint a vékonyfilmes optikai bevonatok és festékpigmentek készítésére szakosodott amerikai VIAVI Solutions Inc. közös munkájával született.
A Kasmírkék árnyalat megalkotása minden érintett számára óriási technikai kihívásokat rejtett. A mérnököknek a fényterjedés fizikai törvényeit is számításba kellett venniük, hogy olyan színhatást érjenek el, ami kékebb mindennél, amit kék festékpigmentekkel létre lehet hozni.

 

IDŐIGÉNYES MESTERMUNKA

A pigmentből 8 hónapos eljárással készül el a festék, méghozzá egy olyan módszerrel, ami 12 lépésből áll, és közben 20 minőségellenőrzési pontot iktatnak be. A festéket egy új fényezési eljáráshoz használják, ami az LC karosszériáján 15 mikrométer vastagságú réteget képez az alapozás és a lakkozás között.
A hihetetlenül apró lapocskákból álló nano-struktúra színjátszó hatású, így azt a benyomást kelti, mintha a fény változásával a szín is folyamatosan megváltozna. A kék színű fényezések hagyományos festékpigmentjei a bejövő fénynek kevesebb mint 50 százalékát verik vissza, ám a Kasmírkék esetében ez az arány közel 100 százalék. Egyetlen LC fényezéséhez összesen 300 pigmentre van szükség, ami a gyakorlatban 300 milliárd pigmentlapocskát jelent.
A módszer annyira bonyolult és kifinomult, hogy a Lexus csúcstechnológiás Motomachi gyárában mindössze két Kasmírkék fényezésű autó készül el egyetlen munkanap alatt.

  • 1
  • 2