fényezéskorrekció

Mazda CX 5 – A vezetési élmény új dimenziói

1024 577 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Ez az autó viszont nagyon karcos állapotban volt! Nekünk is feladta a leckék, hogy milyen technológiával fogjuk a munkát csinálni. Szerencsére a kedves ügyfél tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre. Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére

Így készült:

BMW 750Li Individual xDrive – A vezető luxus.

1024 576 hozso

Ennek az autónak a színét úgy hívják hogy AZURIT fekete metál.
Ez a vonzó fényezés csak közvetlenül a ráeső fényben fedi fel a maguk teljességében az erényeit. Az ásványi rézlazúrhoz hasonlóan a felület a feketétől a türkiz csillogású sötétkékig terjedő árnyalatban ragyog.

Az autó viszonylag fiatal. A tulajdonos szerette volna a saját igényeihez mérten a külsejét hosszútávon tartós védelemmel ellátni! Az autó kozmetikáját az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással folytattuk, amivel kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ezután fényezéskorrekciót csináltunk több lépcsőben – mert hiába fiatal az autó és nagyon vigyáztak rá óhatatlanul kisebb karcok, hologramok kerültek az autó felületére – és csak ez a technológia adja vissza a tökéletes felületet. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a Kamikaze Collection Enrei Coat prémium kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autóra a kerámia bevonatot

 

LEXUS LC 500 V8 LIMITED EDITION – ÉPP OLYAN EGYÉNI, MINT ÖN

1024 576 hozso

Tudtátok, hogy az új szín neve Kasmírkék – ám ez nem csupán egy új árnyalat a fényezések hosszú sorában. A Lexus szakembereinek fáradhatatlan kutatása kellett ahhoz, hogy a fejlett technológia segítségével olyan kék szín szülessen, ami minden eddiginél mélyebb, csillogóbb és “kékebb”.
A ragyogó árnyalat most jelenik meg az LC új, különleges kivitelén, az LC Limited Edition modellváltozaton. Ezek a szigorúan korlátozott darabszámban gyártott autók azok számára készülnek majd, akik ugyanúgy rajonganak a fejlett technológiákért, mint a Takumi mesterek munkájának páratlan kifinomultságáért.
A Kasmírkék szín a vállalat amerikai és japán Technológiai Központjai, valamint a vékonyfilmes optikai bevonatok és festékpigmentek készítésére szakosodott amerikai VIAVI Solutions Inc. közös munkájával született.
A Kasmírkék árnyalat megalkotása minden érintett számára óriási technikai kihívásokat rejtett. A mérnököknek a fényterjedés fizikai törvényeit is számításba kellett venniük, hogy olyan színhatást érjenek el, ami kékebb mindennél, amit kék festékpigmentekkel létre lehet hozni.

 

IDŐIGÉNYES MESTERMUNKA

A pigmentből 8 hónapos eljárással készül el a festék, méghozzá egy olyan módszerrel, ami 12 lépésből áll, és közben 20 minőségellenőrzési pontot iktatnak be. A festéket egy új fényezési eljáráshoz használják, ami az LC karosszériáján 15 mikrométer vastagságú réteget képez az alapozás és a lakkozás között.
A hihetetlenül apró lapocskákból álló nano-struktúra színjátszó hatású, így azt a benyomást kelti, mintha a fény változásával a szín is folyamatosan megváltozna. A kék színű fényezések hagyományos festékpigmentjei a bejövő fénynek kevesebb mint 50 százalékát verik vissza, ám a Kasmírkék esetében ez az arány közel 100 százalék. Egyetlen LC fényezéséhez összesen 300 pigmentre van szükség, ami a gyakorlatban 300 milliárd pigmentlapocskát jelent.
A módszer annyira bonyolult és kifinomult, hogy a Lexus csúcstechnológiás Motomachi gyárában mindössze két Kasmírkék fényezésű autó készül el egyetlen munkanap alatt.

Lexus RX 450h F Sport

1024 576 hozso

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection kerámiáját 2 rétegben, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

BMW M2 Competition – Több mint sportautó

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfélnek már dolgoztunk egy másik autóján, így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor vasúton szállították az új autót.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt!

BMW M2 Competition M Performance – Izgalmas. Sportos. Lázadó.

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfélnek már dolgoztunk egy másik autóján, így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor vasúton szállították az új autót.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt! 🙂

Infiniti FX30d S – Élmény és sportosság

1024 576 hozso

A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámia-bevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A képeken látszik, hogyan színeződik el az autó felülete a dekontaminálási folyamat alatt. Majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk. Utolsó lépés volt az un. ”ékszeresítő polírozással” amivel végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Végül felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végezetül felvittük az autó felületére a KamikazeCollection Miyabi Ism kerámia bevonatot, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

A család versenyautója – Škoda Octavia RS

1024 576 hozso

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection kerámiáját 2 rétegben, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

Új Audi A4 – technológia és az esztétikum tökéletes összhangja

1024 576 hozso

A kedves tulajdonos több munkánkat is látta és arra az elhatározásra jutott, hogy az új autóját kerámia felületvédelemmel szeretné ellátni, így biztosítva még hosszabb és tartósabb védelmet az autójának az időjárás viszontagságai ellen. Ezért a KAMIKAZECOLLECTION bevonatát vittük fel a felületre, ami egy rendkívül sima és fényes felületet eredményez. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes felületet elérjük fényezéskorrekciót csináltunk a japán KAMIKAZECOLLECTION pasztáival! Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében! A KamikazeCollection Ism kerámia bevonat nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll a vegyi anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez.

Toyota C-HR Executive Comfort Led

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó érkezett hozzánk amin ismét 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfél tisztában volt ezzel így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor hajón vagy vasúton szállították az új autót. A képeken látszik, hogyan színeződik el az autó felülete a dekontaminálási folyamat alatt. Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt! ?