Archives

mercedes w126

Sonderclasse, avagy W126 S-osztályú Mercedes Benz

Hogyan tudjuk megőrizni egy több mint 30 éves W126 – os Mercedes Benz szépségét hosszútávon?

Fényezéskorrekció.

Teljes belsőtér kozmetika.

Kerámiabevonat.

Mercedes Benz W126. Egy igazi legenda! Ki ne ismerné, aki egy kicsit is ismeri az autós világot. A modellt 12 évig gyártották, ezzel pedig nem csak a leghosszabb ideig gyártott S-osztály címére pályázott, de a legkelendőbbre is, hiszen 1991-ig 818 036 darabot gyártottak belőle.

Sokunknak vágya, hogy ismét fiatalok lehessünk! Talán egyszer a tudomány erre is fog tudni gyógyírt találni! 😊 Azonban ez a technológia az autók számára már elérhető! A hozzánk Japánból érkezett 30 éves autóban csupán 40.000 km van. A tulajdonos több autoját is sikeresen megfiatalítottuk, így nem meglepő módon új szerzeményét is hozzánk hozta, hogy napjaink technológiájával ez a gyöngyszem is átessen „fiatalító” kezelésünkön.

Egy személyes találkozó alkalmával – amikor mi is megcsodálhattuk a mindenben eredeti állapotú autót – beszéltük át, hogy érdemes-e kerámiabevonattal kezelni a felület.

Fontos megjegyezni, hogy nem minden autót lehet ezzel a védelemmel ellátni. Döntésnél mindig figyelem vesszük a lakkréteg állapotát, a felület karcosságát és hogy a későbbiekben a tulajdonos hajlandó-e betartani a felület utógondozására tett javaslatunkat

Többnapos munkánk eredményeképpen az autó kívül-belül megújulva szinte a luxust idézi, hiszen az S-osztály ebben is mindig az élen járt! Bátran kijelenthetjük, hogy ez az autó csupa elismerő és irigykedő tekintetettel fog találkozni!

kuxus mercedes

Luxus Mercedes extrákkal!

A luxus mindenkinek más jelent. Vegyük alapul ezt a Mercedes Benz S560 – at! Az S osztály már alapból a prémium kategóriát képviseli. Minden féle földi jóval felszerelve. De akinek ez még nem elég, az plusz emelheti különböző extrákkal a luxus érzetét az autóban!

Térjünk vissza ehhez a munkánkhoz! 😊

A tulajdonosnak már csináltunk egy szép autót, amivel nagyon meg volt elégedve ezért nem is volt kérdéses, hogy ezt az autót is a mi kezeink ügyére bízza! A megbeszélteken kívül – mert itt is volt egy személyes találkozó, ahol a technikai kérdéseket vettük át – felmerült egy új dolog is a tulajdonos részéről. Mégpedig az autó komplett elejét szerette volna fóliáztatni. Természetesen ebben is tudtunk segíteni és szintén egy prémium kategóriás fóliát rakattunk fel az autóra. A képen láthatók a folyamatok.

Nézzük akkor, hogy mit is csináltunk.

Komplett belsőtér kozmetika. Itt a bőrülések eredeti állapotának a vissza állítása volt az első számú prioritásunk! Autónk belső tere kicsit olyan, mint a második otthonunk. A szép, tiszta és jó illatú autóban sokkal jobb érzés a vezetés, nemcsak a kedvünk lesz jobb, de a közérzetünk is.

Fényezéskorrekció. Ezt a munkafolyamatot több lépcsőben csináltuk. Minden sornál rászántuk azt az időt, amivel a legjobb hatást tudtuk elérni. Minél fényesebb lett a felület, annál jobban jöttek elő a felületen a hibák, amiket bizony még orvosolnunk kellett! Ez egy nagyon időigényes munka, pláne egy ekkora autónál. Nem véletlenül volt nálunk közel egy hétig ez az autó!

A fényezéskorrekció után, mielőtt a kerámiaréteg a felületre került volna, jöhetett az autó fóliázása. Majd az előírt száradás után, miután minden szennyeződéstől megszabadítottuk a felületet kezdhettük a kerámiázását! Ezt két rétegben csináltuk meg az előírt száradási idők betartásával! Nálunk nincsenek száradást elősegítő lámpák, mert mi a természetes kikeményedés vagy kötésnek vagyunk a hívei. Ezért vannak nálunk az autók több napig.

Az alufelnik is megkapták a kerámia védelmüket, hogy teljes legyen az összhang. Ekkora kerekek és egy ilyen erős motor mellett muszáj volt a kezelés, hogy megvédjük ezentúl a fékpor beleégésétől a felületet!

Az összes üveg felület is kezelve lett, mert a luxus érzéshez elengedhetetlen volt ezek védelme is!

Összegzésképpen, amíg nálunk volt az autó, minden olyan dologgal sikerült ellátnunk azt kívül és belül, amivel a luxus Mercedes színvonalat emelni tudtuk! Úgy mint a bőrbelső vagy kívülről a fekete metál fény, amit még mélyebbé tett a kerámiakezelésünk!

Mercedes Benz All Terrain – Az inspirálóan markáns!!!

Az All-Terrain formái erőteljes SUV-jellemzőkkel a városi életstílust reprezentálják. Valódi nyugalomsziget egy ilyen Mercedes, teljesen jól hozza azt a sztereotípiát, amely a márkát körülöleli.

A lágy ívekből és finoman domborodó, letisztult lemezekből építkező nyúlánk forma kétségtelenül elegánssá varázsolja a puttonyos E-osztályt. A praktikus kombi karosszériát új szintre emeli az All-Terrain csomag. Ez az E-osztályos kombi tényleg csak azokat szólítja meg, akik kifejezetten kalandos megjelenésű személyautóra vágynak. Beige Nappa bőrbe csomagolt fotelek, a Burmester hifiből kellemes zene szól, a körbefutó hangulatvilágításon bármilyen szín kiválasztható.

Érzitek ezt?! Mi teljesen átadtuk magunkat varázsának, amikor rajta dolgoztunk. És bár nehezen lehet, a hatását még két réteg kerámiával, bőrbelső tisztítással és impregnálással illetve üvegkezeléssel fokoztuk.

Most már valóban makulátlan az autó!

A nyárnak nincs vége! – Mercedes Benz SL 320 Cabrio

Az autó tulajdonosa érdeklődött – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Csak tudni kell, hogy hogyan kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el az a minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen a nagyon karcos és kissé kifakult autón! Ahhoz, hogy ezt elérjük sok előkészítésre volt szükség a felületen, az autó bizonyos részeit sajnos be kellett csiszolni a mély karcok miatt, majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk, mert csak ez a technológia tudja, a csiszolópapír által hagyott nyomokat eltüntetni. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna, a kerámia bevonatot. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Mercedes Benz GLS V8 BiTurbo – Az elegancia és igényesség

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert hosszútávra tervez az autóval. Látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a kerámia bevonatot így minket választott. Az autó felületén látni lehetett, hogy inkább a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta előző gazdája, mint a kézi mosók adta lehetőséget. Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy előttünk már próbálkoztak az autó szépségét megőrizni egy polírozással és gondolom waxolással, de ez sajnos nem sikerült, mint a képeken is látható. Bele is csiszoltak az autó felületébe, a csiszoló nyomok és a kavargó hologramok nekünk is feladták a leckét. Ahhoz, hogy a tökéletesnél is szebb felületet tudjunk elérni, ezért az autó néhány elemét f be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Első lépésként egy „durva” pasztát viszünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolja a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy az autónak még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Most, hogy a felület már tökéletesen sima és karcmentes nem állunk meg. A fény gyönyörűen tükröződik, következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végezetül felvittük az autó felületére a #KamikazeCollection #Miyabi #Ism kerámia bevonatot, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll ezeknek az anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Az igazi nagyság nem ismer határokat – Mercedes AMG

Nálunk a PRÉMIUM nem csak egy szó, hanem a minőség mutatója.

Remek példa ez a lakk fekete AMG Mercedes, amin 3 ember 3 napig (azaz több, mint 50 órán át) dolgozott, hogy a végeredmény a tőlünk elvárt és megszokott minőség legyen.

Az autó tulajdonosa vidékről hozta fel előzetes átnézésre az autót, ezek után terveztük két naposra a munkát.

Első nap: A szokásos mosás és felnik tisztítása stb., után került sor a felület teljes átgyurmázására lakktisztító gyurmával. Következő lépés volt az előkészítő fázishoz a tökéletes anyag kiválasztása. Ilyenkor több anyagot tesztelünk az adott autón és így kerül kiválasztásra az az anyag, ami a karcokat kiszedi és valamennyi fényt is ad a felületnek. Az autó még bőven a kerámia előkészítő fázisánál tart, és már az első nap fele elment. A mély karcok eltűntetése után a finomabb karcokat is szükséges kezelésbe venni, ezeket egy másik anyaggal kell „eltüntetni”, mely újabb több órás művelet. Az első nap véget ért és még mindig a kerámia előkészítő műveleteinél tartunk csak.

Több szakember már az első fázis után lekerámiázta volna az autót, ami gyors és költséghatékony, de egyben összecsapott, igénytelen munkát eredményezett volna.

Második nap: Mivel az autó lakk fekete, nagyon fényesnek kell lenni a felületnek, hogy a kerámia jól mutasson rajta, ezért a mikro karcok eltüntetésére is nagy hangsúlyt kell fektetni. Ez a művelet is több órát vesz igénybe. A kerámia felvitele előtti utolsó fényesítő paszta késő délután került fel az autóra, így maga a kerámiázás a harmadik napon kezdődhetett csak.

Harmadik nap: Az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a Kamikaze Miyabi kerámia bevonatának felkenésére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között több, min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a 3. nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt! 🙂