Vw kerámia védelem

VW Jetta kerámia védelemmel ellátva

1024 576 hozso
Gyakran keresnek meg minket ügyfeleink autóvásárlás után, hogy előkészítsük újdonsült négykerekűjüket a közös útra. Ilyen esetben a mi munkánk jóval többet jelent, mint egy polírozás, fényesítés. Leginkább ahhoz hasonlítható, mintha kiválasztanának egy „gyári beállítások visszaállítása” menüpontot, hiszen majd, amikor átveszik tőlünk az autót azt szeretnék érezni, mintha a szalonból vásárolták volna szerzeményüket. A mi feladatunk eltüntetni az előző tulajdonos(ok) által az autón hagyott nyomokat legyenek ezek akár karcok, vízkő lerakódás, matrica maradványok vagy más egyéb.
Ezzel a Volkswagen Jettaval is az előbb említett helyzet állt elő. A tulajdonos választása hosszas keresgélés után ránk esett, referenciáinkat látva minket bízott meg a ’Reset’ folyamaton túl a kerámia védelem felvitelével is, hogy megőrizze a fényezés munkánk gyümölcsét. Az autó előző gazdája nem kis fejtörést okozott nekünk: a gépi autómosók által okozott körkörös karcok és hologram alaposan elvették az autó fényét. Ezt persze előttünk már más is próbálta helyrehozni kisebb sikerrel. A felületen több helyen láthatóak voltak csiszoló és polírozó korong nyomok, melyek szakértelem hiányában több kárt tettek a fényezésben, mint használtak volna.

 

Dinamika és dizájn csúcsformában – Vw Arteon Elegance

1024 576 hozso

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfélnek már dolgoztunk egy másik autóján, így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, amikor vasúton szállították az új autót. A képeken látszik, hogyan színeződik el az autó felülete a dekontaminálási folyamat alatt. Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére. Mivel két rétegben kerül felkenésre a kerámia és a két réteg felkenése között min. 6 órának kell eltelnie, így lett kész az autó a második nap estéjére, de az eredmény magáért beszélt! 

Vw EOS – Teljes kerámia kezelése

1024 576 hozso

Első ránézésre gyönyörű volt az autó, de amikor megvilágítottuk, akkor már láthatóak voltak azok a dolgok, amik zavarták a tulajdonos szemét. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól láthatóak voltak, azok a karcok és hologramok, amik zavaróan hatottak az autó külső megjelenésére. Több lépésben fényezéskorrekciót csináltunk. Csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Azt gondoltuk, hogy ezzel a 2 ajtós autóval könnyű dolgunk lesz. Nem így történt. Ahogy haladtunk az autó fényesítésével újabb és újabb kis hajszál karcok jelentek meg, amiket újból el kellett tüntetnünk, hogy megkapjuk azt a tükörfényű hatást, amit a kerámia bevonat előtt szerettünk volna elérni. Akkor szép a bevonat egy autón, ha közel 100 %-osan karcmentes a felület. A végére már csak az ”ékszeresítő polírozás”, maradt, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett az eredménnyel. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Ajándékként az első szélvédőre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 60 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást is.

VW CC R-Line – teljes kerámia kezelése

1024 576 hozso

Hosszas szervezést igényelt ez a munkánk mielőtt hozzánk került az autó! A kedves ügyfél nemrég vásárolta és hosszútávra tervez vele, így megkeresett minket, hogy segítsünk abban, hogy az autó sokáig megőrizze eleganciáját és gyönyörű fényét. Az autón fényezés korrekciót alkalmaztunk 3 lépcsőben, mert csak ez a technológia tudja, visszaadni a majdnem karcmentes felületet. Első lépésként egy „durva” pasztát vittünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolta a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy autójának még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Ezután következhetett az ún. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. A Nanolex Si3D HD az egyedi Nanolex Si3D technológián alapul, az Si3D nagy sűrűségű változata, számos további előnnyel a kompromisszummentes professzionális felhasználáshoz. A Nanolex Si3D HD professzionális felhasználóknak tervezték, akik egy magasabb szintű Nanolex Si3D bevonatot szeretnének, magasabb ellenállósággal és keménységgel.

Vw Touareg – kerámia bevonattal kezelve

1024 576 hozso

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert egy nem jól sikerült fényezés hibáit is magán hordozta a felület! Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Folytatásként fényezés korrekciót alkalmaztunk több lépcsőben, mert csak ezzel a technológiával tudtuk, visszaadni a csiszolópapír által benne hagyott nyomok eltüntetését, visszafinomítását! Több órás munkánkat követően sikerült a fényező után a nagyon mély karcok és a csiszoló papír által bene hagyott, nyomokat visszapolírozni, visszafényesíteni, ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. A Nanolex Si3D HD az egyedi Nanolex Si3D technológián alapul, az Si3D nagy sűrűségű változata, számos további előnnyel a kompromisszummentes professzionális felhasználáshoz. A Nanolex Si3D HD professzionális felhasználóknak tervezték, akik egy magasabb szintű Nanolex Si3D bevonatot szeretnének, magasabb ellenállósággal és keménységgel.

VW Golf 7 GTI – kerámia bevonattal kezelve

1024 575 hozso

A kedves ügyfél látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket, minket választott. Az autót a szalonból hozta el a kedves tulajdonos hozzánk, azért hogy a felületére felvigyük a Nanolex kerámiáját, plusz az összes üvegre nanobevonatot is tettünk a hosszútávú védelem érdekében.

Vw Phaeton – Nanolex SI3D HD kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autón korrekciós polírozást alkalmaztunk több lépcsőben, mert csak ez a technológia tudja, visszaadni a majdnem karcmentes felületet. Előszórt egy „durva” pasztát vittünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolta a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy autójának még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre.

A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít.

Ezután következhetett az ún. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.