Archives

mercedes w126

Sonderclasse, avagy W126 S-osztályú Mercedes Benz

Hogyan tudjuk megőrizni egy több mint 30 éves W126 – os Mercedes Benz szépségét hosszútávon?

Fényezéskorrekció.

Teljes belsőtér kozmetika.

Kerámiabevonat.

Mercedes Benz W126. Egy igazi legenda! Ki ne ismerné, aki egy kicsit is ismeri az autós világot. A modellt 12 évig gyártották, ezzel pedig nem csak a leghosszabb ideig gyártott S-osztály címére pályázott, de a legkelendőbbre is, hiszen 1991-ig 818 036 darabot gyártottak belőle.

Sokunknak vágya, hogy ismét fiatalok lehessünk! Talán egyszer a tudomány erre is fog tudni gyógyírt találni! 😊 Azonban ez a technológia az autók számára már elérhető! A hozzánk Japánból érkezett 30 éves autóban csupán 40.000 km van. A tulajdonos több autoját is sikeresen megfiatalítottuk, így nem meglepő módon új szerzeményét is hozzánk hozta, hogy napjaink technológiájával ez a gyöngyszem is átessen „fiatalító” kezelésünkön.

Egy személyes találkozó alkalmával – amikor mi is megcsodálhattuk a mindenben eredeti állapotú autót – beszéltük át, hogy érdemes-e kerámiabevonattal kezelni a felület.

Fontos megjegyezni, hogy nem minden autót lehet ezzel a védelemmel ellátni. Döntésnél mindig figyelem vesszük a lakkréteg állapotát, a felület karcosságát és hogy a későbbiekben a tulajdonos hajlandó-e betartani a felület utógondozására tett javaslatunkat

Többnapos munkánk eredményeképpen az autó kívül-belül megújulva szinte a luxust idézi, hiszen az S-osztály ebben is mindig az élen járt! Bátran kijelenthetjük, hogy ez az autó csupa elismerő és irigykedő tekintetettel fog találkozni!

SUV Range Rover

SUV kerámia kezelésen. Irány a természet!

Az autó tulajdonosa már nem először keresett fel bennünket. A mai felgyorsult világunkban, igazi feltöltődés lehet egy kis időt a szabadban eltölteni. Minden évszaknak megvan a maga szépsége! Az ősz a lombhullás, a színes falevelek, a napfény csodálatos ragyogása, a lombkoronák színes kavalkádjának időszaka. És itt jön a képbe a SUV. Ideális társ lehet azoknak, akik minél közelebbről szeretnék látni a természet ezer arcát.

Ebben a Range Rover Evoque SUV-ban a panorámatetőnek köszönhetően igazán közelről vehetjük szemügyre a felettünk elsuhanó fákat. A négykerék hajtásnak köszönhetően attól sem kell félnünk, hogy elakadunk az ismeretlen terepen.

Az ilyen autónak minőségi védelem jár

Természetesen a bevonat felvitele előtt itt is nagyon fontos volt a megelőző alapozás, kezelés, mely jóval több időt vesz igénybe, mint maga a kerámia felvitele. Soha nem szabad azonban megfeledkezni arról, hogy a kerámia maga semmit nem ér, ha az autó tulajdonosa nem veszi komolyan ajánlásunkat és nem gondozza megfelelően autója felületét. A hosszan tartó tökéletes hatásért tenni kell. De megéri! Ez a SUV is két napon keresztül vett részt külső „wellness” szolgáltatásunkon, hogy tovább rója a kilométereket a természet lágy ölén.

kuxus mercedes

Luxus Mercedes extrákkal!

A luxus mindenkinek más jelent. Vegyük alapul ezt a Mercedes Benz S560 – at! Az S osztály már alapból a prémium kategóriát képviseli. Minden féle földi jóval felszerelve. De akinek ez még nem elég, az plusz emelheti különböző extrákkal a luxus érzetét az autóban!

Térjünk vissza ehhez a munkánkhoz! 😊

A tulajdonosnak már csináltunk egy szép autót, amivel nagyon meg volt elégedve ezért nem is volt kérdéses, hogy ezt az autót is a mi kezeink ügyére bízza! A megbeszélteken kívül – mert itt is volt egy személyes találkozó, ahol a technikai kérdéseket vettük át – felmerült egy új dolog is a tulajdonos részéről. Mégpedig az autó komplett elejét szerette volna fóliáztatni. Természetesen ebben is tudtunk segíteni és szintén egy prémium kategóriás fóliát rakattunk fel az autóra. A képen láthatók a folyamatok.

Nézzük akkor, hogy mit is csináltunk.

Komplett belsőtér kozmetika. Itt a bőrülések eredeti állapotának a vissza állítása volt az első számú prioritásunk! Autónk belső tere kicsit olyan, mint a második otthonunk. A szép, tiszta és jó illatú autóban sokkal jobb érzés a vezetés, nemcsak a kedvünk lesz jobb, de a közérzetünk is.

Fényezéskorrekció. Ezt a munkafolyamatot több lépcsőben csináltuk. Minden sornál rászántuk azt az időt, amivel a legjobb hatást tudtuk elérni. Minél fényesebb lett a felület, annál jobban jöttek elő a felületen a hibák, amiket bizony még orvosolnunk kellett! Ez egy nagyon időigényes munka, pláne egy ekkora autónál. Nem véletlenül volt nálunk közel egy hétig ez az autó!

A fényezéskorrekció után, mielőtt a kerámiaréteg a felületre került volna, jöhetett az autó fóliázása. Majd az előírt száradás után, miután minden szennyeződéstől megszabadítottuk a felületet kezdhettük a kerámiázását! Ezt két rétegben csináltuk meg az előírt száradási idők betartásával! Nálunk nincsenek száradást elősegítő lámpák, mert mi a természetes kikeményedés vagy kötésnek vagyunk a hívei. Ezért vannak nálunk az autók több napig.

Az alufelnik is megkapták a kerámia védelmüket, hogy teljes legyen az összhang. Ekkora kerekek és egy ilyen erős motor mellett muszáj volt a kezelés, hogy megvédjük ezentúl a fékpor beleégésétől a felületet!

Az összes üveg felület is kezelve lett, mert a luxus érzéshez elengedhetetlen volt ezek védelme is!

Összegzésképpen, amíg nálunk volt az autó, minden olyan dologgal sikerült ellátnunk azt kívül és belül, amivel a luxus Mercedes színvonalat emelni tudtuk! Úgy mint a bőrbelső vagy kívülről a fekete metál fény, amit még mélyebbé tett a kerámiakezelésünk!

sq7

A rettenthetetlen SQ7 (2020)

Az autókozmetika nem csak nevében, de technológiájában is nagyon hasonlít az emberi arcápolási kezelésekhez. Ha a gépjármű felületén kisebb sérülések, karcok keletkeznek, akárcsak a bőrhibák esetén, arra törekszünk, hogy az alsóbb rétegek megóvásával, de eltüntessük nem kívánt részeket.

Ahogyan az emberekkel foglalkozó kozmetikus sem eshet arcbőrünknek mindennel egyszerre, – mert az egészséges bőrben a sok vegyi anyag nagyobb kárt tenne, mint amennyire élvezhetnénk azok pattanások elleni hatását – úgy nekünk is pontosan át kell gondolnunk a felület felmérése után, hogy mely termékek kombinációjával tudjuk a legszebb eredményt elérni a lakkréteg megóvása mellett.

Bár a kerámiabevonat nem fedi el a hibákat, mégis ezt tekintenénk a smink megfelelőjének a hasonlatunkban. A kerámia védi a felületet a kisebb sérülések ellen, míg ez a dekorkozmetikumokról – tudtommal – nem igen mondható el. Az viszont mindkettőben közös, hogy kiváló finish-t csak akkor kaphatunk, ha az alatta lévő felület hibátlan, hiszen csak így tudja hosszú ideig megőrizni tartósságát és szépségét.

Bár ez a gyönyörű SQ7-es modell vadonatúj, 2020-as design, az ókori Görögországban valószínűleg a Taigetoszról taszították volna a mélybe az állapota miatt. 1 hónapos kora ellenére korántsem bababőrrel érkezett hozzánk az autó, szomorúan vettük tudomásul, hogy a szakszerűtlen mosási technológia olyan karcokat ejtett a felületén, mintha egy 5 éves jármű lenne. Nagyon óvatosak voltunk mindvégig, hogy csakis javítsuk és tökéletessé tegyük a felületet, mert mi is rengeteget árthattunk volna a nem megfelelő technikával. Egy ilyen autó pedig a legjobbat érdemli, így a fényezéskorrekció után két réteg kerámiabevonattal óvtuk meg munkánk gyümölcsét.

Sokan kérdezik, hogy mi a titkunk, hogyan csináljuk! Természetesen a szakértelmen és a legkiválóbb termékeken kívül azt kell mondanom, hogy a türelem egy kulcs tényező szépítés közben. Mindig elegendő időt szánunk a lakkozás átnézésére, a hibák felfedésére, minden egyes munkafolyamatra és a lakkréteg vastagságának folyamatos mérésére.
audi q3 s-line

Audi Q3 S-line – Praktikus, sportos és fiatalos.

Vannak tipikus családi autók, amik arra szolgálnak, hogy a gyerekekkel és sok csomaggal utazva is kényelmesen elférjünk. Ezek az amerikai filmekből ismert tolóajtós, hétszemélyes járgányok. Egy ilyen négykerekű /Audi Q3 S-line/ valóban nagyon kényelmes és biztonságos arra, hogy a benne ülők átszeljék akár az országhatárokat is. DE! Az ilyen modellek, mint vezetési élmény nem nyújtanak túl sokat. Nincs kemény futómű, féktelen lóerő, csikorgó gumi.

Akik nagy helyet és teret igényelnek az utakon az izgalmat megőrizve, azoknak az Audi SUVjait ajánljuk. Ezek szintén rendelkeznek az előbb felsorolt pozitív tulajdonságokkal, mégis sportosak és vagányak. Az Audi Q sorozatának modelljei ma már rengeteg formában és méretben elérhetőek, így tényleg mindenki kedvére válogathat, ám talán méretet és funkciót tekintve a Q3-as modell a legjobb. Elég tágas ahhoz, hogy tényleg kényelmesen egy nagy beltérben érezzük magunkat, viszont még a belváros szűk utcái és parkolóhelyei sem okoznak fejtörést a méreteivel.

Ez a gyönyörű fehér Audi Q3 S-line egy 2019-es modell, vagyis a legújabb design. Fényezéskorrekcióra és két réteg kerámiára érkezett hozzánk, hogy a gyári állapotot megtartva, sőt feljavítva élvezhesse a tulaj a kellemes utakat.

Gyönyörű szép Audikat itt is megtudják nézni!

audi s6 2020

Audi S6 2020 – Báránybőrbe bújtatott farkas

Ültél már úgy autóban, hogy szinte remegve indítottad be a motort? Amikor az izgatottság mellett egy hajszálnyi félelem is volt benned?

Ennek a vadonat új Audi S6 -nak a  legnagyobb varázsa abban rejlik, hogy nem tudja az ember mire számítson tőle. Külső vonalvezetése magasztos, tekintélyt parancsoló, mely érzést  a belső design csak megerősít. Ez az autó követeli magának a tiszteletet, szinte már-már engedélyt kell kérned, hogy beleülhess vagy vezethesd.

Amikor pedig a volán mögé jutsz, nagyon vigyázz, mert amint beindítod, felfoghatatlan élményben lesz részed. Már az megrészegítő, ahogyan a műszerek életre kelnek, nem is beszélve arról, amikor lábadat óvatosan a gázpedálra csúsztatod. A közel 400 LE-s autó gyorsulása mind a sofőr, mind az utasok arcára mosolyt csal.

Veszélyes, mert az első utazási élmény után teljesen beleszeretsz, szinte függőjévé válsz. Azonnal birtokolni akarod, mert jár neked ez az Audi S6. Hogy honnan ismerem ennyire jól ezt az érzést?! Volt szerencsénk az autóval dolgozni, ő is a fényezéskorrekció után két réteg kerámia bevonatra volt vendégünk, és mondanunk sem kell, mély ámulatba ejtett mindnyájunkat a fenevad.

Itt látható egy ördögi páros. Audi S8

 

Ideje készülni a nyárra!

„Élvezd a kabriózást, feel the sunshine”.

A kabriózás egy életérzés. Van, aki kedveli és van, aki imádja. Sokan alig várják a tavasz közeledtét, hogy akárcsak a motorosok a kétkerekűjüket, a kabriósok is végre használatba vehessék járgányaikat. Az első márciusi napsugarak láttán már nyílik is le tető és újra lehet élvezni az arcunkat simogató szellőt.

Ebben a Chevrolet Camaroban 6.2 literes, V8-as, 432 lóerős motor van, amely lenyűgöző módon mutatja meg fölényes képességeit. Akár 250 km/h-val is száguldhatnánk vele, bár ezt hazánkban nem lehet kihasználni, mégis a tudat rendkívüli elégedettséggel tudja eltölteni sofőrjét. Ha padlóig nyomjuk a gázpedált, a motor hangja úgy morajlik fel, mintha egy hatalmas vadállat harapna nagyot a levegőbe. Szinte hátborzongató, ahogy ez a vas megindul.

Hogy a négykerekű kellően fel legyen készítve a földöntúli utazásra, fényezéskorrekció után kerámiavédelemmel láttuk el a felületét.

 

Ferrari F12 TDF – Csak hozzáértőknek!

799 db 6,3 cm3 V12 – 780 lóerő. Ez a Ferrari F12 TDF.

A rövidítés a „Tour de France”-ra utal, de természetesen semmi köze a kerékpárversenyhez, ellenben a Tour de France de Automobile-hoz annál inkább. A harminc éve megszüntetett versenyről azért igencsak ritkán hallani. A közúton megrendezett versenyről az is kiderült, hogy gyári Ferrari pilóta 1956-ban nyerte meg először egy 250 GT volánja mögött, név szerint Alfonso de Portago, aki részmunkaidős versenyző volt és főállású playboy.

Ezen kívül még nyolc alkalommal nyert itt a Ferrari a 250 GT három generációjával – beleértve a GTO modellt is. A Ferrari egyébként már 1956-ban is megemlékezett Portago győzelméről a 250 Berlinetta TdF kiadásával.

A 6,3 literes, V12-es motor 8500-as fordulatszámnál 780 lóerőt ad le, ami 40-nel több a normál F12 teljesítményénél. A TDF tömegéből 110 kilót faragtak le a mérnökök, így 1415 kilót nyom utasok nélkül. A hátsókerék-meghajtású, nem hibrid utcai autók között rekordnak számít, hogy 2,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és 7,9 másodperc alatt a 200 km/h-t. A végsebessége több mint 340 km/h.

Mivel a TDF változatot elsősorban versenypályás használatra tervezték, nagy figyelmet fordítottak a mérnökök az aerodinamikai teljesítmény javítására. A karosszéria aerodinamikai hatékonyságát 60 százalékkal növelték meg; a nagyobb szárnyaknak, a hatékonyabb diffúzornak és a simára burkolt padlónak köszönhetően 200 km/h-nál 230 kilónyi leszorítóerő ébred a kocsin, ami 107-tel több, mint a sima F12 Berlinetta esetében.

Valószínűség szerint ez az utolsó szívómotoros Ferrari, ami – az alacsony darabszámmal együtt – nagyon megdobhatja az értékét a közeljövőben.

Dedikálta Sebastian Vettel, Kimi Raikkönen, és az akkori csapat főnök Maurizio Arrivabene.

3000 km-ről, Izlandról – Mazda CX-3 AWD

Van északon egy szigetország, nem, nem az Egyesült Királyság, annál is északabbra, ahol már-már sarkvidéki szelek fújnak. Az időjárás itt nem kímél se embert, se állatot, se autófényezést. Kézi autómosó nagyon kevés helyen van csupán, ha mégis fejvesztve keresnénk egyet, Reykjavíkban biztosan találunk. A lényeg csupán annyi, hogy a hozzánk érkező Mazda CX3-as csak egy kétéves, 30 ezer kilómétert futott járgány, mégis az izlandi körülmények olyannyira igénybe vették a lakkrétegét, hogy nekünk 3 napba tellet, mire a megszokott és elvárt végeredményt ki tudtuk hozni a felületből. Zárásképpen pedig az elmaradhatatlan kerámia bevonattal óvtuk az egész karosszériát és a felniket is. Mivel az autó már nem tér vissza Izlandra, így munkánknak hála újjá született és most már mindig így fog ragyo

gni.

Kia Ceed – Hajaz a luxusra!

Néhányan lehet, úgy gondolják, hogy kerámia bevonatot csak igazán nagy értékű autókra érdemes felvinni, pedig ez egyáltalán nem így van. Azt szoktuk mondani, hogy amennyiben a tulajdonos még évekre tervez négykerekűjével, úgy teljesmértékben ajánljuk ezt a fajta védelmet.

Ezt az autót most vette a gazdája és szeretné, ha sok-sok balesetmentes kilómétert utazhatnának együtt. A jármű felszereltsége ámulatba ejtő, vezetéstechnikai kiegészítők garmadája található benne, mégis valami hiányzott: hogy kívülről is ragyogjon. Úgy érezte a tulaj, ahhoz, hogy hű társakká váljanak, az autó a legjobbat érdemli, így került hozzánk a kocsi. Tudtuk mennyire fontos az ügyfélnek, hogy makulátlan munkát végezzünk, hiszen nekik megannyi közös élményben lesz részük. Mi a szokásos fényezéskorrekcióval és két réteg kerámiával járultunk hozzá utukhoz.

 

Mert minden autó megérdemli!