Fényszóró bevonat

Carbonschwarz metál mindenek felett

1024 576 hozso

Az ötméteres luxusautó a ma kapható legszebb négyajtós BMW. Legalábbis szerintünk. A tekintélyt parancsoló lökhárító és elnyújtott, karbonszállal könnyített karosszériája minden tekintetet magára irányít. A külcsín mögött húzódó belbecsről viszont kevesen tudnak. A motorháztető alatt rejtőző dízel motor takarékos akár egy kisautó. Az utastérben megbújó extrákat egy tabletről is irányíthatjuk, az érintő kijelzővel ellátott kulccsal pedig szinte bárhova beparkoltathatjuk az autónkat.

Be kell vallanunk azért egy ilyen járgány belőlünk is kihozza a nagy „gyereket”, minden önuralmunkra szükség van, hogy ne engedjünk a csábító elektronika kísértésének és kezdjünk el rögtön mindent végignyomkodni. Nehezen de sikerült a munkánkra is fókuszálni, így természetesen ez a példány is megszépült fényezéskorrekciónk által, melyet két réteg kerámiával zártunk le.

Mercedes Benz E osztály cabriolet – Yacht Blue Edition

1024 576 hozso

Egy kabrió belső elemei és vászonteteje sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint a hagyományos autóké. Éppen ezért érdemes az ősz beköszöntével egy speciális ápolással felkészíteni négykerekűinket a hidegebb hónapokra. A megfelelő kezeléssel évekkel hosszabbíthatjuk meg az egyes elemek tartósságát és szépségét. A téli preparációkon kívül ajánlott egy belső tisztítást és ápolást is elvégezni a nyár lezárásaként.

Ennek a különleges Yacht kiadású Cabrio Mercedesnek a tulajdonosa is szerette volna minél jobban megóvni autóját a zord időjárástól. Az autó különlegessége, hogy tengerész elemek és árnyalatok köszönnek vissza a beltérben. Mivel ez egy igazán ritka darab, így még nagyobb odafigyelést igényel a kondíció megőrzése. Az elmaradhatatlan fényezéskorrekción és a két réteg kerámia bevonaton kívül a vászontetőt és a belső bőr felületeket is impregnáltuk, illetve a felniket is. Így most már a téli latyak habjait is büszkén szelheti át.

 

 

Ferrari 599 GTO – Összesen 599 db készült az autóból

1024 576 hozso

Összesen 599 db készült az autóból, mely alkatrészei nagy részét az 599XX kísérleti autótól örökölte. Azt ígéri a Ferrari, hogy az 599 GTO-val ismeretlen fogalommá válik az alulkormányozottság, a „kommunikatív futómű” pedig a létező legjobb visszajelzéseket adja.

670 lóerős motort kapott az autó, minden idők leggyorsabb utcai Ferrarijának számít.

A lényegében az Enzo utódjának szánt sportkocsiról: 620-ról 670 lóerősre húzták fel a régi hatliteres V12-es motort, legnagyobb nyomatéka 608-ról 619 Nm-re nőtt.

270 kilót faragtak a normál 599-es tömegéből, így mindössze 1495 kilogrammos a GTO. Százra 3,7 helyett 3,5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 331 helyett 335 km/óra. Nagyjából 1:24 perces időre képes az autó a fioranói tesztpályán, ez kerek egy másodperccel jobb, mint amit az Enzo tud.

Műszakilag és külsőleg is sokat változott az autó, az új első spoilerből és agresszív diffúzorból, valamint F1-es kerékborításokból álló aerodinamikai csomag 193 km/órás tempónál 144 kilogrammos leszorító erőt generál. Faragtak a karbon-kerámia fékrendszer súlyából, vékonyabb üvegeket és alumínium elemeket használtak, sőt a 60 milliszekundomos váltásokra képes, robotizált hatfokozatú váltót és a sportkipufogót is fogyókúrára fogták a minél jobb súly/teljesítmény arány érdekében.

Karbonszálas anyagból készültek a váltófülek, változtak a kipörgésgátló beállításai: míg az 599 GTB-ben van egy jeges útviszonyokra kitalált fokozat, a GTO-ból ez hiányzik, helyette teljesen kikapcsolható az elektronika. Felszerelték az autót egy Virtual Race Engineer névre keresztelt rendszerrel is, amely folyamatosan tájékoztatja a sofőrt az autó állapotáról és teljesítményéről.

Eddig összesen kétszer használta a Ferrari a GTO elnevezést, az 1962-es 250 GTO után 1984-ben szimplán GTO néven került piacra egy modell.

 

A botox kezelés kipipálva! – Ferrari Mondial T

1024 576 hozso

Ferrari. Szinte az egész világon ismerik, kicsik és nagyok, nők és férfiak egyaránt. Lehet szeretni és nem szeretni, de azt el kell ismerni, hogy amit létrehoztak az maradandó. Vannak, akik csak képeken és filmeken látnak ilyen csodákat, mások modell autóként veszik meg és gyűjtögetik a típusokat, néhányan pedig megtehetik, hogy meg is vegyenek egyet.

Ez a Ferrari Mondial már jócskán túl van a harmadik X-en. Egy ilyen autónál a tulajdonos párja biztosan féltékeny lehet, mert már igen sok törődést igényel ez a mestermű. Hozzánk azért került, mert elérkezett az ideje egyfajta botox kezeléshez hasonlító kicsinosításnak. Helyrehoztuk teljes egészében az autót. A színének köszönhetően szemet gyönyörködtető lett a végeredmény. Ha eddig megbámulták az utcán, ezután már csak irigykedő pillantásokkal és elismerő fejbólintással jelzik a tulajdonosnak, hogy ez igen!

Persze mint tudjátok hozzánk azok járnak, akiknek a szép nem elég, ezért esett ránk most is az ügyfél választása

 

 

A tehetősek pszichológusa – Ferrari F12 Berlinetta

1024 576 hozso

Ferrarikban gazdag nyarat tudhatunk magunk mögött, és még nincs vége. Munkáink között volt patinás oldtimer, illetve egyenesen az olaszországi gyárból traileren érkező limitált kiadás is. Az biztos, hogy Ferrarit nem a hétköznapokra vesz az ember, ezek inkább a gőz kieresztését segítik, tekinthetjük a tehetősek pszichológusának is. A márka titka a kizárólagossában rejlik. A Ferrari kétségtelenül nagyon jó üzletpolitikát folytat azáltal, hogy az igazán különleges darabokra vásárlási igényt csupán egy mindenki számára elérhető modell megvásárlása után nyújthatunk be. Ezáltal a „hétköznapi” autóik értéktartása meglehetősen jónak számít, a korlátozott darabszámúak pedig igazi befektetésnek tekinthetőek.

Az F12 Berlinetta mindennapi emberek által is rendelhető példánynak számít, miközben értéke egy ház árával vetekszik. Mondanunk sem kell, hogy nagyon örülünk, hogy egy ilyen csodát is referenciáink között tudhatunk. Most is tökéletes minőségre törekedve végeztük el a fényezés korrekciót az autón, majd mindezt két réteg kerámiával zártuk le, mert tudjátok azok jönnek hozzánk ”Akiknek a szép nem elég!

 

 

„Minden nap egy versenynap” – BMW M4 CS

1024 574 hozso

Ha sikeres akarsz lenni az élet általad választott területén, akkor bizony versenybe kell szállnod. Hol másokkal, hol pedig az előző napi önmagaddal szemben. Ez a jelenség kétségkívül érezhető az autóiparban is. A márkák az aktuális trendekben igyekeznek lekörözni versenytársaikat. Már a hétköznapi autótípusok egy-egy új gyártmányának bemutatásakor is határozottan érezhető a feszültség, hát még egy lakás árat is túlszárnyaló járgánnyal kapcsolatban… olyankor egyenesen felrobban a piac.

Egy valami viszont biztos, ennek a BMW CS modellnek a kategóriájában nincs ellenfele. A limitált darabszámban legyártott fenevad a hétköznapinak nem igen mondható autókázáson túl akár a versenypályán is megállná a helyét. A 460 lóerős morcos coupé megtervezésére a BMW szemmelláthatóan hatalmas figyelmet fordított a legapróbb részletekig menően. A nyomás ebben a helyzetben rajtunk sem volt kisebb. Mi a munkánkkal igyekeztünk hozzájárulni az autó értékéhez, miközben végig tisztában voltunk vele, hogy a legapróbb hibával is komoly értékcsökkenés következhet be egy ilyen darabon.

Alázatunknak és precizitásunknak hála a fényezés korrekció és két réteg kerámiabevonat felvitele után az autó tulajdonosa immár teljes pompájában láthatta újra féltett kincsét.

 

Vadmacska az ágyban… akarom mondani a garázsban!

1024 576 hozso

Minden férfi fejében él egy elég határozott kép a női ideáljáról. Legyen csinos, intelligens és
gondoskodó. Persze…, persze… de ennél azért több kell! Kell, hogy az a bizonyos parázs is
fellobbanjon, kémia nélkül mit sem ér az egész.
Hasonló a helyzet az autókkal is. Mint közlekedési eszköz alapelvárás a megbízhatóság és a
jól karbantartott állapot. De mindig van egy kis plusz amire, mi férfiak vágyunk, az pedig a
motor kellemesen dorombolása, a megzabolázhatatlan lóerők és a magával ragadó luxus.
Mindenki másra esküszik, vannak BMWsek, vannak Audisok és még számtalan márka
elkötelezett és hű vásárlója.
Nos, Jaguárból valahogy nincs sok az utakon, és ez nem véletlen! Egy ilyen „kis” cica nem
való akárkinek. Nagy örömünkre Ideiglenesen a mi garázsunkba betért egy, és kecsességével
teljesen lenyűgözött minket. Van ebben az autóban valami varázslatos, ahogyan ötvöződik
benne a letisztult elegancia és a magasztos tekintély. Természetesen a nálunk töltött idő
alatt csakis a legjobb szolgáltatásban részesítettük, „bundáját” két réteg kerámiával vontuk
be, így továbbra is szélsebesen tudja szelni az utakat.

Lexus NX300h F Sport- Az ütős hibrid crossover

1024 576 hozso

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection kerámiáját két rétegben, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

Ferrari 488 Pista

1024 576 hozso

Pár szó az autóról:

2017 áprilisban hallani lehetett olyan pletykákat, mely szerint a Ferrari a 488 GTB egy brutálisan erős változatán dolgozik, mely akár 700 lóerő feletti teljesítményre is képes lehet.

A Ferrari a 488 Pista a 458 Speciale utódja, és ha közelebbről megnézi az ember, valóban feltűnő a hasonlóság. A 488 GTB végül is a 458 Italia továbbfejlesztett változata, úgyhogy van benne valami. A különbséget a teljesítményhez kötődő alkatrészek erőteljesebb megjelenése jelenti.

A 488 Pista ugyanis erősebb, mint a 458 Speciale – méghozzá nem is kicsit. Az 597 lóerő és az 540 Nm nyomaték sem gyenge, különösen egy nagyon gyors, pillekönnyű szuperautó esetében, ám a 488 Pista 720 lóerőt és 770 Nm nyomatékot tud felmutatni. Talán mondani sem kell, hogy a Pista motorja a legerősebb V8-as, melyet a Ferrari valaha épített.

 

A munkáról:

A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, amit nemrég vásárolt szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Csak tudni kell, hogy hogy kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el ez a magas minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen az autón.  Több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna, a kerámia bevonatot. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot két rétegben így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Ez a kerámia bevonat nem bomlik le és nem távolítható el, és ellenáll a vegyi anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

 

Ford Explorer ST

1024 576 hozso

A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámia-bevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. Majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk. Utolsó lépés volt az un. ”ékszeresítő polírozással” amivel végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Végezetül felvittük az autó felületére a KamikazeCollection kerámia bevonatot két rétegben, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!