Archives

volvo s60 polestar

A legerősebb Volvo S60 polestar+

Ez a Volvo S60 egy bemutató autó volt. A tulajdonos már járt nálunk, akkor egy másik autóját kezeltük kerámiabevonattal. A most hozott autón is nagyon sok munkára volt szükség ahhoz, hogy közel eredeti pompájában tündököljön a kezelés végére.

Első lépésként a fényezéskorrekcióhoz szükséges állapotot mértük fel. Átnéztük a felületen lévő karcok mennyiségét, súlyosságát, amire azért volt szükség, hogy átfogó képet kapjunk a felület állapotáról és így ki tudjuk választani a legmegfelelőbb anyagot és technológiát ahhoz, hogy a végeredmény tökéletes legyen!

A kerámiabevonattal ellátott felület védelmet nyújt többek között az UV sugárzás és mattulás ellen. A bevonatnak köszönhetően könnyen tisztítható lesz a felület. Köszönhetően annak, hogy a Volvo S60 teljes felületét elláttuk ezzel a védelemmel (beleértve az alufelniket és az összes üveget is), az autó külső takarításának ideje a töredékére csökkent, az így megtakarított időt pedig másra lehet fordítani. Hiszen, mint tudjuk a mai felgyorsult világunkba sajnos az időből van a legkevesebb!

Ahhoz, hogy Önnek is hasonlóan szépen ragyogjon autója mint ez a Volvo S60 -an nincs más dolga, mint felvenni velünk a kapcsolatot, hogy egy személyes találkozó alkalmával mindent pontosan átbeszéljünk a legapróbb részletekig, többek között azt is, hogy milyen technológiával és mennyi idő alatt tudjuk újjá varázsolni szeretett autóját!

 

kuxus mercedes

Luxus Mercedes extrákkal!

A luxus mindenkinek más jelent. Vegyük alapul ezt a Mercedes Benz S560 – at! Az S osztály már alapból a prémium kategóriát képviseli. Minden féle földi jóval felszerelve. De akinek ez még nem elég, az plusz emelheti különböző extrákkal a luxus érzetét az autóban!

Térjünk vissza ehhez a munkánkhoz! 😊

A tulajdonosnak már csináltunk egy szép autót, amivel nagyon meg volt elégedve ezért nem is volt kérdéses, hogy ezt az autót is a mi kezeink ügyére bízza! A megbeszélteken kívül – mert itt is volt egy személyes találkozó, ahol a technikai kérdéseket vettük át – felmerült egy új dolog is a tulajdonos részéről. Mégpedig az autó komplett elejét szerette volna fóliáztatni. Természetesen ebben is tudtunk segíteni és szintén egy prémium kategóriás fóliát rakattunk fel az autóra. A képen láthatók a folyamatok.

Nézzük akkor, hogy mit is csináltunk.

Komplett belsőtér kozmetika. Itt a bőrülések eredeti állapotának a vissza állítása volt az első számú prioritásunk! Autónk belső tere kicsit olyan, mint a második otthonunk. A szép, tiszta és jó illatú autóban sokkal jobb érzés a vezetés, nemcsak a kedvünk lesz jobb, de a közérzetünk is.

Fényezéskorrekció. Ezt a munkafolyamatot több lépcsőben csináltuk. Minden sornál rászántuk azt az időt, amivel a legjobb hatást tudtuk elérni. Minél fényesebb lett a felület, annál jobban jöttek elő a felületen a hibák, amiket bizony még orvosolnunk kellett! Ez egy nagyon időigényes munka, pláne egy ekkora autónál. Nem véletlenül volt nálunk közel egy hétig ez az autó!

A fényezéskorrekció után, mielőtt a kerámiaréteg a felületre került volna, jöhetett az autó fóliázása. Majd az előírt száradás után, miután minden szennyeződéstől megszabadítottuk a felületet kezdhettük a kerámiázását! Ezt két rétegben csináltuk meg az előírt száradási idők betartásával! Nálunk nincsenek száradást elősegítő lámpák, mert mi a természetes kikeményedés vagy kötésnek vagyunk a hívei. Ezért vannak nálunk az autók több napig.

Az alufelnik is megkapták a kerámia védelmüket, hogy teljes legyen az összhang. Ekkora kerekek és egy ilyen erős motor mellett muszáj volt a kezelés, hogy megvédjük ezentúl a fékpor beleégésétől a felületet!

Az összes üveg felület is kezelve lett, mert a luxus érzéshez elengedhetetlen volt ezek védelme is!

Összegzésképpen, amíg nálunk volt az autó, minden olyan dologgal sikerült ellátnunk azt kívül és belül, amivel a luxus Mercedes színvonalat emelni tudtuk! Úgy mint a bőrbelső vagy kívülről a fekete metál fény, amit még mélyebbé tett a kerámiakezelésünk!

fekete skoda octavia vrs

Fekete Skoda Octavia VRS245 – Mert megérdemli!

Ajánlás útján érkezett hozzánk ez a munkánk! Fontos számunkra az ilyen ügyfél mert ö már valamennyire tájékozottabb ebben a témában. Mert aki először jelentkezik be hozzánk, azt mindenképpen egy személyes megbeszélésre preferáljuk.

Ennél a fekete Skoda Octavia VRS 245-nél, már a telefonba a felmerülő kérdésekre válaszoltunk. De egy személyes találkozón, ahol élőben is láthattuk az autót, még egyszer átvettük lepésről lépésre, az egész technológia folyamatot.

Hiába a kevés kilométer, de azért voltak már karcok a felületen, amit helyre kellett hozzunk a tökéletes végeredmény elérése miatt!

A tulajdonos szavait idézve, „Most jött el az ideje a kerámiabevonatnak!”. Szerintünk jöhetett volna hamarabb is. 😊 Igaz, még kevés a kilométer az autóban, de mindannyian tudjuk, hogy nem lehet elég korán megvédeni a felület a külsérelmi nyomoktól!

Pontosan mit is csináltunk?

Több lépcsős fényezéskorrekciót. – Csak ezzel a technologiával lehet a karcokat kiszedni a felületből, mert a tökéletes felület, elengedhetetlen a kerámia számára. Karcos, lestrapált felületre ami nincs jól előkészítve nem fog a bevonat kellően a felülethez kötni ezért nem lesz tartós a bevonat élete!

Minden fényezett elemre felvittük a kerámiabevonatot. – A gépháztetőre, az ajtókra, a sárvédőkre az első és hátsó lökhárítókra stb…

Kezelve lettek az alumínium felnik. – Nem csak a nyári felnik, de pluszba a télikerekek is! Igy lesz tökéletes a védelem. Ezért nem fog nyáron a fékpór beleégni a felületbe, télen a latyak és a hó sem fog megtapadni a felületen így lesz könnyű a tisztítása a felniknek!

És, az összes üveg felülete is. – Amitól a víz gyönyörűen lepereg majd a teljes üvegfelületről. Ez a hatás  már kisebb sebességnél is érezhető lesz!

Elmondhatjuk, hogy a végeredmény, egy igazán exkluzív megjelenésű, fekete mágia színű Skoda Octavia VRS lett. Amit a tulajdonos bátran mutogathat és jó érzéssel gyűjtheti majd be az elismerő tekinteteket pillantásokat, amit a kerámiavédelme tesz pluszban egyedivé!

Nézd meg ezt a Skoda Octavia VRS munkánkat is!

sq7

A rettenthetetlen SQ7 (2020)

Az autókozmetika nem csak nevében, de technológiájában is nagyon hasonlít az emberi arcápolási kezelésekhez. Ha a gépjármű felületén kisebb sérülések, karcok keletkeznek, akárcsak a bőrhibák esetén, arra törekszünk, hogy az alsóbb rétegek megóvásával, de eltüntessük nem kívánt részeket.

Ahogyan az emberekkel foglalkozó kozmetikus sem eshet arcbőrünknek mindennel egyszerre, – mert az egészséges bőrben a sok vegyi anyag nagyobb kárt tenne, mint amennyire élvezhetnénk azok pattanások elleni hatását – úgy nekünk is pontosan át kell gondolnunk a felület felmérése után, hogy mely termékek kombinációjával tudjuk a legszebb eredményt elérni a lakkréteg megóvása mellett.

Bár a kerámiabevonat nem fedi el a hibákat, mégis ezt tekintenénk a smink megfelelőjének a hasonlatunkban. A kerámia védi a felületet a kisebb sérülések ellen, míg ez a dekorkozmetikumokról – tudtommal – nem igen mondható el. Az viszont mindkettőben közös, hogy kiváló finish-t csak akkor kaphatunk, ha az alatta lévő felület hibátlan, hiszen csak így tudja hosszú ideig megőrizni tartósságát és szépségét.

Bár ez a gyönyörű SQ7-es modell vadonatúj, 2020-as design, az ókori Görögországban valószínűleg a Taigetoszról taszították volna a mélybe az állapota miatt. 1 hónapos kora ellenére korántsem bababőrrel érkezett hozzánk az autó, szomorúan vettük tudomásul, hogy a szakszerűtlen mosási technológia olyan karcokat ejtett a felületén, mintha egy 5 éves jármű lenne. Nagyon óvatosak voltunk mindvégig, hogy csakis javítsuk és tökéletessé tegyük a felületet, mert mi is rengeteget árthattunk volna a nem megfelelő technikával. Egy ilyen autó pedig a legjobbat érdemli, így a fényezéskorrekció után két réteg kerámiabevonattal óvtuk meg munkánk gyümölcsét.

Sokan kérdezik, hogy mi a titkunk, hogyan csináljuk! Természetesen a szakértelmen és a legkiválóbb termékeken kívül azt kell mondanom, hogy a türelem egy kulcs tényező szépítés közben. Mindig elegendő időt szánunk a lakkozás átnézésére, a hibák felfedésére, minden egyes munkafolyamatra és a lakkréteg vastagságának folyamatos mérésére.

Kia Ceed – Hajaz a luxusra!

Néhányan lehet, úgy gondolják, hogy kerámia bevonatot csak igazán nagy értékű autókra érdemes felvinni, pedig ez egyáltalán nem így van. Azt szoktuk mondani, hogy amennyiben a tulajdonos még évekre tervez négykerekűjével, úgy teljesmértékben ajánljuk ezt a fajta védelmet.

Ezt az autót most vette a gazdája és szeretné, ha sok-sok balesetmentes kilómétert utazhatnának együtt. A jármű felszereltsége ámulatba ejtő, vezetéstechnikai kiegészítők garmadája található benne, mégis valami hiányzott: hogy kívülről is ragyogjon. Úgy érezte a tulaj, ahhoz, hogy hű társakká váljanak, az autó a legjobbat érdemli, így került hozzánk a kocsi. Tudtuk mennyire fontos az ügyfélnek, hogy makulátlan munkát végezzünk, hiszen nekik megannyi közös élményben lesz részük. Mi a szokásos fényezéskorrekcióval és két réteg kerámiával járultunk hozzá utukhoz.

 

Mert minden autó megérdemli!

Ferrari 599 GTO – Összesen 599 db készült az autóból

Összesen 599 db készült az autóból, mely alkatrészei nagy részét az 599XX kísérleti autótól örökölte. Azt ígéri a Ferrari, hogy az 599 GTO-val ismeretlen fogalommá válik az alulkormányozottság, a „kommunikatív futómű” pedig a létező legjobb visszajelzéseket adja.

670 lóerős motort kapott az autó, minden idők leggyorsabb utcai Ferrarijának számít.

A lényegében az Enzo utódjának szánt sportkocsiról: 620-ról 670 lóerősre húzták fel a régi hatliteres V12-es motort, legnagyobb nyomatéka 608-ról 619 Nm-re nőtt.

270 kilót faragtak a normál 599-es tömegéből, így mindössze 1495 kilogrammos a GTO. Százra 3,7 helyett 3,5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 331 helyett 335 km/óra. Nagyjából 1:24 perces időre képes az autó a fioranói tesztpályán, ez kerek egy másodperccel jobb, mint amit az Enzo tud.

Műszakilag és külsőleg is sokat változott az autó, az új első spoilerből és agresszív diffúzorból, valamint F1-es kerékborításokból álló aerodinamikai csomag 193 km/órás tempónál 144 kilogrammos leszorító erőt generál. Faragtak a karbon-kerámia fékrendszer súlyából, vékonyabb üvegeket és alumínium elemeket használtak, sőt a 60 milliszekundomos váltásokra képes, robotizált hatfokozatú váltót és a sportkipufogót is fogyókúrára fogták a minél jobb súly/teljesítmény arány érdekében.

Karbonszálas anyagból készültek a váltófülek, változtak a kipörgésgátló beállításai: míg az 599 GTB-ben van egy jeges útviszonyokra kitalált fokozat, a GTO-ból ez hiányzik, helyette teljesen kikapcsolható az elektronika. Felszerelték az autót egy Virtual Race Engineer névre keresztelt rendszerrel is, amely folyamatosan tájékoztatja a sofőrt az autó állapotáról és teljesítményéről.

Eddig összesen kétszer használta a Ferrari a GTO elnevezést, az 1962-es 250 GTO után 1984-ben szimplán GTO néven került piacra egy modell.

 

Ördögi páros! – avagy az éjfúriák spa élménye

Az utóbbi időben már azt hittük, hogy a csúcskategóriás referenciáinkat nem igazán lehet tovább fokozni. Arra viszont nem gondoltunk, hogy mi történik, ha egy ügyfél rögtön két fenevaddal gurul be garázsunkba egyszerre. Ezek az éjfekete S8 ikrek egy időben kerültek hozzánk ugyanattól a tulajtól. A két autó minden külső részletében megegyezik – legalábbis mindenki ezt gondolta mielőtt elkezdtünk dolgozni rajtuk. Majd, amikor már polírkorongjaink alatt parkoltak, előbújt az egyetlen felszíni eltérés: az egyik modell ugyanis lakk fekete, míg a másik metál fényezésű. Természetesen mi mindkettőnek gyönyörű mélységű fényt kölcsönöztünk, melyet két rétegnyi kerámia védelem óv meg, hiszen tudtuk, hogy az ilyen közegben mozgó éjfúriáknak nap, mint nap a legmagasabb elvárásokkal szemben kell helytállniuk.

Vadmacska az ágyban… akarom mondani a garázsban!

Minden férfi fejében él egy elég határozott kép a női ideáljáról. Legyen csinos, intelligens és
gondoskodó. Persze…, persze… de ennél azért több kell! Kell, hogy az a bizonyos parázs is
fellobbanjon, kémia nélkül mit sem ér az egész.
Hasonló a helyzet az autókkal is. Mint közlekedési eszköz alapelvárás a megbízhatóság és a
jól karbantartott állapot. De mindig van egy kis plusz amire, mi férfiak vágyunk, az pedig a
motor kellemesen dorombolása, a megzabolázhatatlan lóerők és a magával ragadó luxus.
Mindenki másra esküszik, vannak BMWsek, vannak Audisok és még számtalan márka
elkötelezett és hű vásárlója.
Nos, Jaguárból valahogy nincs sok az utakon, és ez nem véletlen! Egy ilyen „kis” cica nem
való akárkinek. Nagy örömünkre Ideiglenesen a mi garázsunkba betért egy, és kecsességével
teljesen lenyűgözött minket. Van ebben az autóban valami varázslatos, ahogyan ötvöződik
benne a letisztult elegancia és a magasztos tekintély. Természetesen a nálunk töltött idő
alatt csakis a legjobb szolgáltatásban részesítettük, „bundáját” két réteg kerámiával vontuk
be, így továbbra is szélsebesen tudja szelni az utakat.

VW Jetta kerámia védelemmel ellátva

Gyakran keresnek meg minket ügyfeleink autóvásárlás után, hogy előkészítsük újdonsült négykerekűjüket a közös útra. Ilyen esetben a mi munkánk jóval többet jelent, mint egy polírozás, fényesítés. Leginkább ahhoz hasonlítható, mintha kiválasztanának egy „gyári beállítások visszaállítása” menüpontot, hiszen majd, amikor átveszik tőlünk az autót azt szeretnék érezni, mintha a szalonból vásárolták volna szerzeményüket. A mi feladatunk eltüntetni az előző tulajdonos(ok) által az autón hagyott nyomokat legyenek ezek akár karcok, vízkő lerakódás, matrica maradványok vagy más egyéb.
Ezzel a Volkswagen Jettaval is az előbb említett helyzet állt elő. A tulajdonos választása hosszas keresgélés után ránk esett, referenciáinkat látva minket bízott meg a ’Reset’ folyamaton túl a kerámia védelem felvitelével is, hogy megőrizze a fényezés munkánk gyümölcsét. Az autó előző gazdája nem kis fejtörést okozott nekünk: a gépi autómosók által okozott körkörös karcok és hologram alaposan elvették az autó fényét. Ezt persze előttünk már más is próbálta helyrehozni kisebb sikerrel. A felületen több helyen láthatóak voltak csiszoló és polírozó korong nyomok, melyek szakértelem hiányában több kárt tettek a fényezésben, mint használtak volna.

 

Lexus NX300h F Sport- Az ütős hibrid crossover

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection kerámiáját két rétegben, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

  • 1
  • 2