fényezéskorrekció

audi s6 2020

Audi S6 2020 – Báránybőrbe bújtatott farkas

1024 576 hozso

Ültél már úgy autóban, hogy szinte remegve indítottad be a motort? Amikor az izgatottság mellett egy hajszálnyi félelem is volt benned?

Ennek a vadonat új Audi S6 -nak a  legnagyobb varázsa abban rejlik, hogy nem tudja az ember mire számítson tőle. Külső vonalvezetése magasztos, tekintélyt parancsoló, mely érzést  a belső design csak megerősít. Ez az autó követeli magának a tiszteletet, szinte már-már engedélyt kell kérned, hogy beleülhess vagy vezethesd.

Amikor pedig a volán mögé jutsz, nagyon vigyázz, mert amint beindítod, felfoghatatlan élményben lesz részed. Már az megrészegítő, ahogyan a műszerek életre kelnek, nem is beszélve arról, amikor lábadat óvatosan a gázpedálra csúsztatod. A közel 400 LE-s autó gyorsulása mind a sofőr, mind az utasok arcára mosolyt csal.

Veszélyes, mert az első utazási élmény után teljesen beleszeretsz, szinte függőjévé válsz. Azonnal birtokolni akarod, mert jár neked ez az Audi S6. Hogy honnan ismerem ennyire jól ezt az érzést?! Volt szerencsénk az autóval dolgozni, ő is a fényezéskorrekció után két réteg kerámia bevonatra volt vendégünk, és mondanunk sem kell, mély ámulatba ejtett mindnyájunkat a fenevad.

Itt látható egy ördögi páros. Audi S8

 

Ideje készülni a nyárra!

1024 576 hozso

„Élvezd a kabriózást, feel the sunshine”.

A kabriózás egy életérzés. Van, aki kedveli és van, aki imádja. Sokan alig várják a tavasz közeledtét, hogy akárcsak a motorosok a kétkerekűjüket, a kabriósok is végre használatba vehessék járgányaikat. Az első márciusi napsugarak láttán már nyílik is le tető és újra lehet élvezni az arcunkat simogató szellőt.

Ebben a Chevrolet Camaroban 6.2 literes, V8-as, 432 lóerős motor van, amely lenyűgöző módon mutatja meg fölényes képességeit. Akár 250 km/h-val is száguldhatnánk vele, bár ezt hazánkban nem lehet kihasználni, mégis a tudat rendkívüli elégedettséggel tudja eltölteni sofőrjét. Ha padlóig nyomjuk a gázpedált, a motor hangja úgy morajlik fel, mintha egy hatalmas vadállat harapna nagyot a levegőbe. Szinte hátborzongató, ahogy ez a vas megindul.

Hogy a négykerekű kellően fel legyen készítve a földöntúli utazásra, fényezéskorrekció után kerámiavédelemmel láttuk el a felületét.

 

Ferrari F12 TDF – Csak hozzáértőknek!

1024 576 hozso

799 db 6,3 cm3 V12 – 780 lóerő. Ez a Ferrari F12 TDF.

A rövidítés a „Tour de France”-ra utal, de természetesen semmi köze a kerékpárversenyhez, ellenben a Tour de France de Automobile-hoz annál inkább. A harminc éve megszüntetett versenyről azért igencsak ritkán hallani. A közúton megrendezett versenyről az is kiderült, hogy gyári Ferrari pilóta 1956-ban nyerte meg először egy 250 GT volánja mögött, név szerint Alfonso de Portago, aki részmunkaidős versenyző volt és főállású playboy.

Ezen kívül még nyolc alkalommal nyert itt a Ferrari a 250 GT három generációjával – beleértve a GTO modellt is. A Ferrari egyébként már 1956-ban is megemlékezett Portago győzelméről a 250 Berlinetta TdF kiadásával.

A 6,3 literes, V12-es motor 8500-as fordulatszámnál 780 lóerőt ad le, ami 40-nel több a normál F12 teljesítményénél. A TDF tömegéből 110 kilót faragtak le a mérnökök, így 1415 kilót nyom utasok nélkül. A hátsókerék-meghajtású, nem hibrid utcai autók között rekordnak számít, hogy 2,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, és 7,9 másodperc alatt a 200 km/h-t. A végsebessége több mint 340 km/h.

Mivel a TDF változatot elsősorban versenypályás használatra tervezték, nagy figyelmet fordítottak a mérnökök az aerodinamikai teljesítmény javítására. A karosszéria aerodinamikai hatékonyságát 60 százalékkal növelték meg; a nagyobb szárnyaknak, a hatékonyabb diffúzornak és a simára burkolt padlónak köszönhetően 200 km/h-nál 230 kilónyi leszorítóerő ébred a kocsin, ami 107-tel több, mint a sima F12 Berlinetta esetében.

Valószínűség szerint ez az utolsó szívómotoros Ferrari, ami – az alacsony darabszámmal együtt – nagyon megdobhatja az értékét a közeljövőben.

Dedikálta Sebastian Vettel, Kimi Raikkönen, és az akkori csapat főnök Maurizio Arrivabene.

3000 km-ről, Izlandról – Mazda CX-3 AWD

1024 576 hozso

Van északon egy szigetország, nem, nem az Egyesült Királyság, annál is északabbra, ahol már-már sarkvidéki szelek fújnak. Az időjárás itt nem kímél se embert, se állatot, se autófényezést. Kézi autómosó nagyon kevés helyen van csupán, ha mégis fejvesztve keresnénk egyet, Reykjavíkban biztosan találunk. A lényeg csupán annyi, hogy a hozzánk érkező Mazda CX3-as csak egy kétéves, 30 ezer kilómétert futott járgány, mégis az izlandi körülmények olyannyira igénybe vették a lakkrétegét, hogy nekünk 3 napba tellet, mire a megszokott és elvárt végeredményt ki tudtuk hozni a felületből. Zárásképpen pedig az elmaradhatatlan kerámia bevonattal óvtuk az egész karosszériát és a felniket is. Mivel az autó már nem tér vissza Izlandra, így munkánknak hála újjá született és most már mindig így fog ragyo

gni.

Kia Ceed – Hajaz a luxusra!

1024 576 hozso

Néhányan lehet, úgy gondolják, hogy kerámia bevonatot csak igazán nagy értékű autókra érdemes felvinni, pedig ez egyáltalán nem így van. Azt szoktuk mondani, hogy amennyiben a tulajdonos még évekre tervez négykerekűjével, úgy teljesmértékben ajánljuk ezt a fajta védelmet.

Ezt az autót most vette a gazdája és szeretné, ha sok-sok balesetmentes kilómétert utazhatnának együtt. A jármű felszereltsége ámulatba ejtő, vezetéstechnikai kiegészítők garmadája található benne, mégis valami hiányzott: hogy kívülről is ragyogjon. Úgy érezte a tulaj, ahhoz, hogy hű társakká váljanak, az autó a legjobbat érdemli, így került hozzánk a kocsi. Tudtuk mennyire fontos az ügyfélnek, hogy makulátlan munkát végezzünk, hiszen nekik megannyi közös élményben lesz részük. Mi a szokásos fényezéskorrekcióval és két réteg kerámiával járultunk hozzá utukhoz.

 

Mert minden autó megérdemli!

Carbonschwarz metál mindenek felett

1024 576 hozso

Az ötméteres luxusautó a ma kapható legszebb négyajtós BMW. Legalábbis szerintünk. A tekintélyt parancsoló lökhárító és elnyújtott, karbonszállal könnyített karosszériája minden tekintetet magára irányít. A külcsín mögött húzódó belbecsről viszont kevesen tudnak. A motorháztető alatt rejtőző dízel motor takarékos akár egy kisautó. Az utastérben megbújó extrákat egy tabletről is irányíthatjuk, az érintő kijelzővel ellátott kulccsal pedig szinte bárhova beparkoltathatjuk az autónkat.

Be kell vallanunk azért egy ilyen járgány belőlünk is kihozza a nagy „gyereket”, minden önuralmunkra szükség van, hogy ne engedjünk a csábító elektronika kísértésének és kezdjünk el rögtön mindent végignyomkodni. Nehezen de sikerült a munkánkra is fókuszálni, így természetesen ez a példány is megszépült fényezéskorrekciónk által, melyet két réteg kerámiával zártunk le.

Mercedes Benz All Terrain – Az inspirálóan markáns!!!

1024 576 hozso

Az All-Terrain formái erőteljes SUV-jellemzőkkel a városi életstílust reprezentálják. Valódi nyugalomsziget egy ilyen Mercedes, teljesen jól hozza azt a sztereotípiát, amely a márkát körülöleli.

A lágy ívekből és finoman domborodó, letisztult lemezekből építkező nyúlánk forma kétségtelenül elegánssá varázsolja a puttonyos E-osztályt. A praktikus kombi karosszériát új szintre emeli az All-Terrain csomag. Ez az E-osztályos kombi tényleg csak azokat szólítja meg, akik kifejezetten kalandos megjelenésű személyautóra vágynak. Beige Nappa bőrbe csomagolt fotelek, a Burmester hifiből kellemes zene szól, a körbefutó hangulatvilágításon bármilyen szín kiválasztható.

Érzitek ezt?! Mi teljesen átadtuk magunkat varázsának, amikor rajta dolgoztunk. És bár nehezen lehet, a hatását még két réteg kerámiával, bőrbelső tisztítással és impregnálással illetve üvegkezeléssel fokoztuk.

Most már valóban makulátlan az autó!

Mercedes Benz E osztály cabriolet – Yacht Blue Edition

1024 576 hozso

Egy kabrió belső elemei és vászonteteje sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint a hagyományos autóké. Éppen ezért érdemes az ősz beköszöntével egy speciális ápolással felkészíteni négykerekűinket a hidegebb hónapokra. A megfelelő kezeléssel évekkel hosszabbíthatjuk meg az egyes elemek tartósságát és szépségét. A téli preparációkon kívül ajánlott egy belső tisztítást és ápolást is elvégezni a nyár lezárásaként.

Ennek a különleges Yacht kiadású Cabrio Mercedesnek a tulajdonosa is szerette volna minél jobban megóvni autóját a zord időjárástól. Az autó különlegessége, hogy tengerész elemek és árnyalatok köszönnek vissza a beltérben. Mivel ez egy igazán ritka darab, így még nagyobb odafigyelést igényel a kondíció megőrzése. Az elmaradhatatlan fényezéskorrekción és a két réteg kerámia bevonaton kívül a vászontetőt és a belső bőr felületeket is impregnáltuk, illetve a felniket is. Így most már a téli latyak habjait is büszkén szelheti át.

 

 

Ferrari 599 GTO – Összesen 599 db készült az autóból

1024 576 hozso

Összesen 599 db készült az autóból, mely alkatrészei nagy részét az 599XX kísérleti autótól örökölte. Azt ígéri a Ferrari, hogy az 599 GTO-val ismeretlen fogalommá válik az alulkormányozottság, a „kommunikatív futómű” pedig a létező legjobb visszajelzéseket adja.

670 lóerős motort kapott az autó, minden idők leggyorsabb utcai Ferrarijának számít.

A lényegében az Enzo utódjának szánt sportkocsiról: 620-ról 670 lóerősre húzták fel a régi hatliteres V12-es motort, legnagyobb nyomatéka 608-ról 619 Nm-re nőtt.

270 kilót faragtak a normál 599-es tömegéből, így mindössze 1495 kilogrammos a GTO. Százra 3,7 helyett 3,5 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 331 helyett 335 km/óra. Nagyjából 1:24 perces időre képes az autó a fioranói tesztpályán, ez kerek egy másodperccel jobb, mint amit az Enzo tud.

Műszakilag és külsőleg is sokat változott az autó, az új első spoilerből és agresszív diffúzorból, valamint F1-es kerékborításokból álló aerodinamikai csomag 193 km/órás tempónál 144 kilogrammos leszorító erőt generál. Faragtak a karbon-kerámia fékrendszer súlyából, vékonyabb üvegeket és alumínium elemeket használtak, sőt a 60 milliszekundomos váltásokra képes, robotizált hatfokozatú váltót és a sportkipufogót is fogyókúrára fogták a minél jobb súly/teljesítmény arány érdekében.

Karbonszálas anyagból készültek a váltófülek, változtak a kipörgésgátló beállításai: míg az 599 GTB-ben van egy jeges útviszonyokra kitalált fokozat, a GTO-ból ez hiányzik, helyette teljesen kikapcsolható az elektronika. Felszerelték az autót egy Virtual Race Engineer névre keresztelt rendszerrel is, amely folyamatosan tájékoztatja a sofőrt az autó állapotáról és teljesítményéről.

Eddig összesen kétszer használta a Ferrari a GTO elnevezést, az 1962-es 250 GTO után 1984-ben szimplán GTO néven került piacra egy modell.

 

Ahol a forma teljesítménnyé válik – Ferrari 458 Speciale

1024 576 hozso

Akinek a szép nem elég!

Lassan kezdjük megszokni, hogy havi, ha nem heti rendszerességgel érkeznek hozzánk a Ferrarik, de persze nem volt ez mindig így, az elsőre bizony éveket kellett várni.

Mai napig tisztán él bennem a pillanat, amikor először dolgoztunk egy olasz sportautón, az, hogy milyen izgatottság és egyben idegesség fogott el minket. Természetesen nagyon megörültünk akkor, hogy végre egy ilyen referenciát is felmutathatunk majd, de tisztában voltunk azzal is, hogy ennek már a fele sem tréfa (nem mintha azelőtt az lett volna), bizonyítanunk kellett – magunknak, a tulajdonosnak és jövendőbeli ügyfeleinknek.

Bár mostanában már koránt sem érezzük feszélyezve magunkat egy-egy nagyobb értékű négykerekű láttán, az izgatottság még mindig pontosan ugyanolyan.

Köszönjük ennek a Ferrari 458 Speciale gazdájának is, hogy bizalmat szavazott nekünk, és mi végezhettük el a fényezéskorrekciót és a két réteg kerámiabevonat felvitelét nagy becsben tartott járművén.