Archives

„Minden nap egy versenynap” – BMW M4 CS

Ha sikeres akarsz lenni az élet általad választott területén, akkor bizony versenybe kell szállnod. Hol másokkal, hol pedig az előző napi önmagaddal szemben. Ez a jelenség kétségkívül érezhető az autóiparban is. A márkák az aktuális trendekben igyekeznek lekörözni versenytársaikat. Már a hétköznapi autótípusok egy-egy új gyártmányának bemutatásakor is határozottan érezhető a feszültség, hát még egy lakás árat is túlszárnyaló járgánnyal kapcsolatban… olyankor egyenesen felrobban a piac.

Egy valami viszont biztos, ennek a BMW CS modellnek a kategóriájában nincs ellenfele. A limitált darabszámban legyártott fenevad a hétköznapinak nem igen mondható autókázáson túl akár a versenypályán is megállná a helyét. A 460 lóerős morcos coupé megtervezésére a BMW szemmelláthatóan hatalmas figyelmet fordított a legapróbb részletekig menően. A nyomás ebben a helyzetben rajtunk sem volt kisebb. Mi a munkánkkal igyekeztünk hozzájárulni az autó értékéhez, miközben végig tisztában voltunk vele, hogy a legapróbb hibával is komoly értékcsökkenés következhet be egy ilyen darabon.

Alázatunknak és precizitásunknak hála a fényezés korrekció és két réteg kerámiabevonat felvitele után az autó tulajdonosa immár teljes pompájában láthatta újra féltett kincsét.

 

VW Jetta kerámia védelemmel ellátva

Gyakran keresnek meg minket ügyfeleink autóvásárlás után, hogy előkészítsük újdonsült négykerekűjüket a közös útra. Ilyen esetben a mi munkánk jóval többet jelent, mint egy polírozás, fényesítés. Leginkább ahhoz hasonlítható, mintha kiválasztanának egy „gyári beállítások visszaállítása” menüpontot, hiszen majd, amikor átveszik tőlünk az autót azt szeretnék érezni, mintha a szalonból vásárolták volna szerzeményüket. A mi feladatunk eltüntetni az előző tulajdonos(ok) által az autón hagyott nyomokat legyenek ezek akár karcok, vízkő lerakódás, matrica maradványok vagy más egyéb.
Ezzel a Volkswagen Jettaval is az előbb említett helyzet állt elő. A tulajdonos választása hosszas keresgélés után ránk esett, referenciáinkat látva minket bízott meg a ’Reset’ folyamaton túl a kerámia védelem felvitelével is, hogy megőrizze a fényezés munkánk gyümölcsét. Az autó előző gazdája nem kis fejtörést okozott nekünk: a gépi autómosók által okozott körkörös karcok és hologram alaposan elvették az autó fényét. Ezt persze előttünk már más is próbálta helyrehozni kisebb sikerrel. A felületen több helyen láthatóak voltak csiszoló és polírozó korong nyomok, melyek szakértelem hiányában több kárt tettek a fényezésben, mint használtak volna.

 

Lexus NX300h F Sport- Az ütős hibrid crossover

A kedves ügyfél telefonon érdeklődőt, hogy milyen termékekkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton és több céget is felhívott, de nem volt hozzájuk bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Kevés kilométer volt az autóban. A tulajdonos kérte hogy a felületére vigyük fel a Kamikazecollection kerámiáját két rétegben, plusz az összes üvegre tegyünk nanobevonatot plusz a felnikre is tegyünk bevonatot a hosszútávú védelem érdekében. A képeken jól látszik, hogy hiába a kevés kilométer azért mi még tudtunk rajta változtatni és kellett is, mert találtunk a felületen kisebb karcokat is, amik csak a reflektorok fényénél látszanak, így ezeket is ki kellett javítanunk, hogy a kerámiát a legtökéletesebb felületre tudjuk felvinni. A végeredmény még szebb és még csillogóbb lett az autó színe és a felülete.

Ford Explorer ST

A kedves ügyfél látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, szépítsük meg. Azt is szerette volna tudni – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámia-bevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. Majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk. Utolsó lépés volt az un. ”ékszeresítő polírozással” amivel végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Végezetül felvittük az autó felületére a KamikazeCollection kerámia bevonatot két rétegben, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Peugeot Traveller 2019 – A Szabadság élménye

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfél tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a két réteg kerámia felvitelére

Toyota CHR Selection

Egy újabb szalonból hozott autó érkezett hozzánk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre. Szerencsére a kedves ügyfél tisztában volt ezzel így tudta, hogy hiába a szalonból hozott autót azért azon is van mit csinálni mielőtt a kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre.  Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére.

Audi A6 3.0 TDI Quattro

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Felkeresett minket, hogy tudnák-e rajta segíteni olyan tekintetben, hogy az autót a saját ízlésének megfelelő állapotúra varázsoljuk! Az autó külsejét szerette volna rendbe rakatni velünk, mert hosszútávra tervez az autóval. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott. Az autó felületén látni lehetett, hogy inkább a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta előző gazdája, mint a kézi mosók adta lehetőséget. Ennek lett az eredménye a sok karc és kavargó hologram a felületen. Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy előttünk már próbálkoztak az autó szépségét megőrizni egy polírozással és gondolom egy kerámiabevonat applikálásával, de ez sajnos nem sikerült, mint a képeken is látható. Bele is csiszoltak az autó felületébe, a csiszoló nyomok és a kavargó hologramok nekünk is feladták a leckét. Ahhoz, hogy a tökéletesnél is szebb felületet tudjunk elérni, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Első lépésként egy „durva” pasztát viszünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolja a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy az autónak még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre. A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít. Most, hogy a felület már tökéletesen sima és karcmentes nem állunk meg. A fény gyönyörűen tükröződik, következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Végezetül felvittük az autó felületére a Kamikaze Collection Emrei kerámia bevonatait, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, és ellenáll ezeknek az anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Majd az összes üvegre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 80 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Mercedes Benz W124 200D 75e km.

Az autó tulajdonosa érdeklődött – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is. Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk, ami már bizonyított többször is számunkra. Csak tudni kell, hogy hogyan kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el az a minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen az autón! Ahhoz, hogy ezt elérjük sok előkészítésre volt szükség a felületen,  majd több lépésben fényezéskorrekciót alkalmaztunk, mert csak ez a technológia tudja, a csiszolópapír által hagyott nyomokat eltüntetni. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna, a kerámia bevonatot. Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

BMW X3 M40i – Csúcsra járatva!

A kedves ügyfél szereti a szép autóját és vigyáz is rá, ezért szerette volna közel tökéletes állapotban tudni. Látva munkáinkat felkeresett, hogy szeretett autóját, amit nemrég vásárolt szépítsük meg. Örömmel elvállaltuk. Megbeszéltük, hogy mit mivel tudnánk úgy megcsinálni, hogy mi is és Ő is maximálisan elégedett, legyen. Minden felület hosszútávú és megfelelő védelmet kapott a legjobb termékek használatával. Az autó kozmetikáját az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással folytattuk, amivel kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ezután fényezéskorrekciót csináltunk – mert hiába nagyon vigyáztak rá óhatatlanul kisebb karcok, hologramok kerültek az autó felületére – és csak ez a technológia adja vissza a tökéletes felületet. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot. Utolsó lépésként felvittük a kerámia bevonatot, így biztosítva az autó hosszútávú védelmét az időjárás viszontagságai ellen! Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében! A KamikazeCollection Zipang kerámia bevonat nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem, illetve ellenáll ezeknek anyagoknak is, plusz létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez.

Ford Mustang 5.0 V8 – Még inkább Mustang

Egy újabb szalonból hozott autó, amin mégis 2 napot dolgoztunk. Sokan hiszik, hogy a szalonautó olyan hibátlan állapotú, hogy minden „aládolgozás” nélkül fel lehet rá kenni a kerámiát, ami igaz abban az esetben, ha nem törekszünk tökéletességre, mert hiába a szalonból hozott autó azért azon is van mit csinálni mielőtt a 2 réteg kerámia felkerül a felületre. Már a mosásnál kiderült, hogy bizony ebben a lakkrétegben is már megtalálható a vas-oxid, amit egy speciális anyaggal tudtunk csak eltávolítani. A szennyeződés valószínűleg a szállítás során kerülhetett a felületre, Folytatva munkánkat próbáltuk megtalálni a leginkább megfelelő anyagokat ahhoz, hogy tökéletesen szép és csillogó fénye legyen az autónak. Tesztelések során kerül kiválasztásra az az anyag, ami a legmagasabb fényt adja a felületnek. A nap hátralévő részén fényezéskorrekciót csináltunk a felületen a tökéletes csillogás elérésért. A második nap az autó tüzetes átnézése után kifújásra került a rések közül levegővel az oda telepedett polír maradvány, végül a zsírtalanítás következett. Mindezek után kerülhetett csak sor a kerámia felvitelére.