kerámia bevonat

Mercedes Benz C180 – Nanolex SI3D HD kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autó viszonylag fiatal. A tulajdonos szerette volna a saját igényeihez mérten a külsejét hosszútávon tartós védelemmel ellátni!

A Nanolex Si3D HD az egyedi Nanolex Si3D technológián alapul, az Si3D nagy sűrűségű változata, számos további előnnyel a kompromisszummentes professzionális felhasználáshoz.  A Nanolex Si3D HD professzionális felhasználóknak tervezték, akik egy magasabb szintű Nanolex Si3D bevonatot szeretnének, magasabb ellenállósággal és keménységgel.

Vw Phaeton – Nanolex SI3D HD kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autón korrekciós polírozást alkalmaztunk több lépcsőben, mert csak ez a technológia tudja, visszaadni a majdnem karcmentes felületet. Előszórt egy „durva” pasztát vittünk a felületre, ami a nagyobb karcok mélységéig csiszolta a lakkozást. Nem árt azonban tudni, hogy minden autó más és más vastagságú lakkréteggel rendelkezik, ezért a mi technológiánkkal csak a kellő mélységig koptatjuk a lakkozást, mert lehetséges, hogy autójának még az évek során szüksége lehet néhány hasonló kezelésre.

A második lépcső a fényesítésé, ahol a gyári fényt nyerjük vissza. Az autótulajdonosok nagy része már ennél a fázisnál elégedett az eredménnyel, de van még egy harmadik lépcső azoknak, akik a gyári állapoton túlmutató autót akarnak. Itt már az autó fénye az ékszerek csillogásához hasonlít.

Ezután következhetett az ún. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Škoda Octavia VRS – Nanolex SI3D HD kerámiával kezelve

1024 576 hozso

A Nanolex Si3D HD az egyedi Nanolex Si3D technológián alapul, az Si3D nagy sűrűségű változata,
számos további előnnyel a kompromisszummentes professzionális felhasználáshoz.
A Nanolex Si3D HD professzionális felhasználóknak tervezték, akik egy magasabb szintű Nanolex Si3D bevonatot
szeretnének, magasabb ellenállósággal és keménységgel.

Audi A5 S-Line – Nanolex SI3D kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autó viszonylag fiatal. A tulajdonos szerette volna a saját igényeihez mérten a külsejét hosszútávon tartós védelemmel ellátni!

Az autó kozmetikáját az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással folytattuk, amivel kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ezután korrekciós polírozást csináltunk több lépcsőben – mert hiába fiatal az autó és nagyon vigyáztak rá óhatatlanul kisebb karcok, hologramok kerültek az autó felületére – és csak ez a technológia adja vissza a tökéletes felületet. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Végezetül felvittük az autóra a kerámia bevonatot A Nanolex Si3D molekulái kerámia és hibrid anyagok, melyek szilikont, nitrogént, hidrogént és organikus
összetevőket is tartalmaznak, mint például a szén. Ezek a nagy teljesítményű polimerek teljesen oldószer és fluormentesek. A hőre lágyuló komponensnek köszönhetően a bevonatok hihetetlenül víztaszítók, rugalmasak és a speciális anyagmátrixnak köszönhetően nagy keménységgel és hosszantartó hatással bírnak. A Nanolex Si3D rendkívül időjárás és vegyszerálló, ami kiváló korrózióvédelmet és könnyen tisztán tarthatóságot biztosít. Si3D is növeli a festék teljes keménységét, akár a Mohs skála szerinti 9H + szintig, egy áttetsző felületet adva, szín – mélyítő
effekttel a kezelt felületen.

BMW F10 – Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autó kozmetikáját az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással folytattuk, amivel kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ezután korrekciós polírozást csináltunk több lépcsőben – mert hiába fiatal az autó és nagyon vigyáztak rá óhatatlanul kisebb karcok, hologramok kerültek az autó felületére – és csak ez a technológia adja vissza a tökéletes felületet. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Végezetül felvittük az autóra a kerámia bevonatot az Opti-Coat – ot, amely nem bomlik le és nem távolítható el vegyi anyagokkal sem. Az Opti-Coat teljesen ellenáll a vegyi anyagoknak, és létrehoz a felületen egy állandó filmréteget, amely kémiailag kötődik a gyári festékréteghez. Ez sokkal jobban ellenáll a vegyi hatásoknak, mint a gyári lakkok és sokkal ellenállóbb, mint a konkurens festék védelemre kifejlesztett tömítőanyagok.

Mercedes E190 2.6 Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autó egy 1992-es /24 éves/ Mercedes Benz E190

Az autó tulajdonosa érdeklődött – mivel ő még hosszútávon gondolkodik, ebben az autóban – milyen technológiával tudnánk megőrizni az autója eredetiségét, hogy az autó fénye csillogó maradjon hosszútávon, és ellenálljon az időjárásnak vagy a kisebb karcoknak is.

Természetesen a kerámiabevontra gondoltunk abból is az Opti-Coat-ra ami már bizonyított többször is számunkra.

Csak tudni kell, hogy hogy kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el ez a magas minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen a kissé kopott autón! Ahhoz, hogy ezt elérjük sok előkészítésre volt szükség a felületen, az autó bizonyos részeit sajnos be kellett csiszolni a mély karcok miatt, majd több lépésben korrekciós polírozást alkalmaztunk, mert csak ez a technológia tudja, a csiszolópapír által hagyott nyomokat eltüntetni. Harmadik lépésben az un. ”ékszeresítő polírozással” végül sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, mert sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot

Végeredményként elmondhatjuk, hogy teljes mértékben meg tudtuk az autó eredetiségét őrizni és a tulajdonos is még hosszú távon gyönyörködhet kedvencében!

Mercedes Benz CLS – Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Az autót nemrégiben vásárolta a kedves ügyfél. Szerette volna a saját igényeihez igazítani az autó külsejét. A volt tulajdonos sajnos az időhiány miatt valószínű, hogy a gépi mosók nyújtotta gyorsaságot választotta. Ez meg is látszott a felületén az autónak, mert iszonyúan össze volt karcolva. A mostani gazdája elgondolkodott rajta, hogy inkább lefényezteti az egész autót, de ekkor ajánlottak neki minket és így került hozzánk az autó, ahol végül sikerült helyre állítanunk még az eredeti szalon állapotnál is szebb felületet, amit az Opti Gloss Coat kerámiával fejeztünk be.

Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy az autó bizonyos részein olyan mélyek a karcok, hogy azt sajnos már nem lehet korrekciós polírozással megoldani, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Folytatásként korrekciós polírozást alkalmaztunk több lépcsőben, mert csak ezzel a technológiával tudtuk, visszaadni a csiszolópapír által benne hagyott nyomok eltüntetését, visszafinomítását! A több órás munkánkat követően sikerült a nagyon mély karcok és a csiszoló papír által bene hagyott, nyomokat visszapolírozni, visszafényesíteni, ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Lexus IS300h – Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

A kedves ügyfél még év végén felhívott telefonon és kérdezte milyen termékkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott.

Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy az autó bizonyos részein olyan mélyek a karcok, hogy azt sajnos már nem lehet korrekciós polírozással megoldani, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Ez az autó jobb oldalán volt leginkább megsérülve egy sajnálatos mosási malőr miatt, amikor is a nagynyomású mosócső slag része a felülethez csapódott, így okozva az elemen olyan mély karcolást, ami miatt be kellett csiszolnunk az elemet.
Ezzel egy időben az autó többi elemét is políroztuk különböző termékekkel egészen addig, amíg az utolsó hologramot és hajszál karcot is sikerült kiszednünk a felületből. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.
Közben az autó alumínium kerekeit is felfényesítettük előkészítve a kerámiával való bevonásra! Ez a bevonat segít meggátolni a fékpor beleégését az alumíniumba, így biztosítva hosszú távon is védelmet a felninek.

Végezetül felvittük a kerámia bevonatot az egész autóra, így biztosítva hosszú távú védelmet a felületnek bele értve a könnyűfém felniket is.

Ajándékként az első szélvédőre felvittünk egy prémium nano bevonatot, amely erős védelmet képez az üveg felületen, és amely megakadályozza a lapátok súrlódását és kopását. A bevonat az esővizet, csapadékokat már 60 km/ó-nál is taszítja, könnyítve az éjszakai és nappali kilátást is.

Lada 1600 – Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Ismét bebizonyítottuk, hogy egy 1981-es 1600-as Ladából is lehet napjaink technológiájával teljesen új autót varázsolni. Csak tudni kell, hogy hogy kezdjünk hozzá és milyen termékekkel érhető el ez a magas minőségi munka, amit mi is csináltunk ezen autón! Az autó tulajdonosa szeretett volna egy olyan autót ebből a Ladából kihozni, amire rácsodálkoznak még így 35 év után is az emberek. Ahhoz, hogy ezt elérjük nagyon sok előkészítést kellett csinálunk a felületen úgy, mint csiszolást több lépésben, gyurmázás, polírozás, fényesítés és viasz kezelés.

Mint már említettem csiszoltunk, gyurmáztunk, políroztunk több lépcsőben, a króm részeket felfényesítettük, próbálgattuk, hogy melyik termék hozza ki leginkább az autó eredeti színét és fényét. Hosszas próbálkozás után találtuk meg azokat a termékeket, amik kellettek ahhoz a magas minőséghez, amit elképzeltünk.

Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Audi A6 – Opti Gloss Coat kerámiával kezelve

1024 576 hozso

Hosszas egyeztetést követően került hozzánk ez az autó kerámia bevonat kezelésre. A kedves ügyfél 2 hónappal ezelőtt felhívott telefonon és kérdezte milyen termékkel dolgozunk és mennyire lesz tartós a védelem. Mint kiderült már gondolkodott egy hasonló kerámia bevonaton, de nem volt hozzá bizodalma, de látva munkáinkat és azt, hogy már több autóra is felvittük ezt a terméket így minket választott.

Az alapos mosást követően az elmaradhatatlan gyurmázással kiszedtük a felületi egyenetlenségeket okozó szennyeződéseket. Ekkor már jól látható volt, hogy az autó bizonyos részein olyan mélyek a karcok, hogy azt sajnos már nem lehet korrekciós polírozással megoldani, ezért az autó felületét be kellett csiszoljuk, mert csak ezzel az eljárással tudtuk a karcok nagy részét megszüntetni. Ezzel egy időben az autó többi elemét is políroztuk különböző termékekkel egészen addig, amíg az utolsó hologramot és hajszál karcot is sikerült kiszednünk a felületből. Ezután következhetett az un. ”ékszeresítő polírozás”, amellyel sikerült azt a hatást elérni, amire mi is gondoltunk és a tulajdonos is elégedett lehetett. Itt még nem ért véget a munkánk, sterillé kellett tennünk a felületet, mielőtt felvittük volna a kerámia bevonatot.

Végezetül felvittük a kerámia bevonatot az egész autóra, így biztosítva hosszú távú védelmet a felületnek.